Piercingar

Sv: Piercingar

Mitt bling
30223888.jpg

Är ljusrosa sten både i stora och lilla kulan.

Ska försöka ta en bättre bild med riktiga kameran när svullnaden gått ner lite.
Tokälskar den :love:

Jag som har världens nålfobi och världens lägsta smärttröskel gick och var nervös i flera dagar innan det var dags ...
Höll på att dö när jag råkade titta på nålen :eek:

Däremot kändes det mycket mindre än jag trodde att det skulle göra.
Pojkvännen höll i ena handen, storasyster i den andra och på tre djupa andetag så var det färdigt !
Piercaren var extremt trevlig och ffa rolig att prata med så det spelade nog också in en hel del ..

Är så nöjd nu när den sitter på plats efter flera års "väntan" :love:

Vilken tur att det inte gjorde så ont som du trodde! :) Vart gjorde du det?

Om du satter lite vaselin/ helosan pa ringen sa racker det med att du drar runt den dar uppe i nasan sa ploppar den i sjalv.

*kl*

Tröttnade på att försöka så jag gick till studion och bytte samt piercade mig igen, det blev en medusa. På tre sek hittade han hålet, alltså; hur lär man sig? :o

Picture+125.jpg

Grimaschbild nummer 1 typ :) nöjd blev jag iaf. Men kanske blev ringen i näsan lite väl för stor, eller vad tycker ni?

Sjukt snyggt!:love:
Jag har velat gjort såna hur länge som helst, hade nästan precis övergett tanken på det, så hittar jag den här tråden!

Klart att du ska göra sådana! Det gör inte ont och mina läker superfint. :d
Det värsta är att jag nog inte tål tejpen man tejpar fast kompresserna med, så det gör skitont att ta bort tejpen :p

KL

Är jättesugen på en förändring och då lutar det starkt åt att ta mod till mig och göra en industrial.
Nån som vet hur mycket en sån kan tänkas kosta?

Har ju även tatuering jag vill ha råd med snart, så man får ju tänka lite på det ekonomiska! :p

Åh, det vill jag också ha! :love: Så himla snyggt! Tror det kostar runt 300-400 kr.

Visst är det! :love:

Älskar verkligen Industrial, men som jag skrivit tidigare är jag feg för att det ska göra ont och det sen kanske inte läker ordentligt så det blir slöseri med smärta och pengar. :crazy:

Om man inte provar får man aldrig veta, och något säger mig att du har varit med om värre;)
Dessutom är ju smärtan övergående...

Jo vars - var så extrem att jag fick en stor ställning fast skruvad i benet men det är ju bagateller. Var inte så snyggt så tog ju bort den efter 10 veckor. ;)
Lite offtopic ang den, i söndagens aftonblad var det en bild på en som hade en likadan på benet, innan min op sökte jag men fanns inte en bild att hitta med Hoffman på ben. Så tydligen är det jag och krigsskadade som får sån! :angel:

Men sjuka är ju att frivilligt utsätta sig för smärta utan att vara sövd eller bedövad. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 588
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka