Sv: Piercingar
Tack
Jadu, själva piercingproceduren var inte alls farlig tyckte jag, men sen...

Jag gjorde båda mina samtidigt, piercaren ville helst att man skulle vänta sex månader mellan hålen, men jag iddes inte vänta

Hon sa även att många som tagit ett hål i taget, har aldrig velat uppleva läkningen igen så då tar aldrig andra hålet
I flera veckor grinade jag på morgonen för att jag hade "träningsvärk" i tungan och var bara allmänt ajaj :S
Min saltsmak försvann också när den krånglade som mest, men nu är den tillbaka på sin plats!
Till slut så gick det ju ändå över, men tungan var svullen ett bra tag efteråt fastän den var läkt och jag tror inte att jag kunde byta läkstavarna 22mm förrän efter sex månader.
Det sägs ju att tungan aldrig går tillbaka till sin normala storlek när man har venoms, och på mig stämmer det, den är tjockare än vad den var innan och nu har jag stavar som är 15 mm, mindre går icket.
Sen har vi ju den delen att om man blir sjuk krånglar dom som faan, kan räcka med en liten förkylning så blir man hård och svullen runt hålen:/
Jag ångrar absolut inte att jag gjorde dom, älskar dom mest av allt på hela kroppen typ, men om jag skulle måsta ta ut dom idag så skulle jag aldrig orka gå genom läkprocessen igen.