Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha? Här är regn och kulingvarning. Ingen direkt anledning till oro, det har vi haft massor av gånger under hösten.Pia påväg in nu. Det väntas orkanvindar i sydnorge
Låter inte kul... Var bor du?Här blåser det på en del, och har regnat hela dagen. Byvindarna ska fortsätta öka upp till 28 m/s under natten och förmiddagen imorgon. Jag har precis bestämt att jag inte åker och hämtar en pall strö imorgon, utan den får stå och vänta till lördag, då byarna bara ska vara på 20 m/s.
Skånska sydkustenLåter inte kul... Var bor du?
Pia påväg in nu. Det väntas orkanvindar i sydnorge
Jag har gjort samma reflexion!Alltså, när jag läser dina trådar så låter det alltid som du hoppas på elände, kaos och katastrof
Är det lugnet före...Helt vanligt väder i Göteborgstrakten. Skulle nog säga att det tom blåser mindre än vanligt.
Enligt YR och SMHI blåser det 6 s/m och 11-12 i byarna och det stämmer nog.
Samma tanke här.Alltså, när jag läser dina trådar så låter det alltid som du hoppas på elände, kaos och katastrof
Nä. Inte enligt väderprognoserna.Är det lugnet före...
Ja, på västkusten, högt vattenstånd.Ja nu ser jag orange varning i skåne på SMHI