Här blåser det på en del, och har regnat hela dagen. Byvindarna ska fortsätta öka upp till 28 m/s under natten och förmiddagen imorgon. Jag har precis bestämt att jag inte åker och hämtar en pall strö imorgon, utan den får stå och vänta till lördag, då byarna bara ska vara på 20 m/s.

Här blåser det på en del, och har regnat hela dagen. Byvindarna ska fortsätta öka upp till 28 m/s under natten och förmiddagen imorgon. Jag har precis bestämt att jag inte åker och hämtar en pall strö imorgon, utan den får stå och vänta till lördag, då byarna bara ska vara på 20 m/s.
Låter inte kul... Var bor du?

Här är det året varning för höga vattenflöden. Hoppas på att det "bara" håller sig på orange varning. Blåsten är mycket lugnare än vad vi är vana vid här denna hösten.

Tänkte till så slipper köra bil imorgon. Vi samåker. Får se bara hur mycket extra jag får vänta i stan. Men får vell göra ärende.

Jag brukar oftast jobba hemifrån på fredagar så det är ingen skillnad mot vanligt, men hade jag tänkt vara på kontoret så skulle jag sagt till chefen att jag jobbar hemifrån utifall att.
jag kommer inte resa ngt i jul, men det har egentligen inte m Pia att göra - jag underviker helst all jultrafik å alla stressade trafikanter generellt och åker norrut å hälsar på släkt å vänner i mitten på januari istället.

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 859
Senast: Oh_really
·
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 300
Senast: Otherside
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Samhälle Hur är det att bo i Sundsvall? Jag har börjat odla en mycket,mycket lös fantasi om att flytta någonstans som har riktiga vintrar och...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 260
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar