Halmstad blåser måttligt, småregnar. Hoppas vi slipper snö när det ändå är så blött. Dottern ska köra hit från Skövde i morgon framåt kvällen, så jag hoppas Pia har blåst över tills dess ✊🏼

Här har Pia passerat. De säger att vi ska få lite pustar såhär i efterhand men stormen var ingenting att tala om egentligen. Några soptunnor som blåste omkull bara.

Lite söder om mitten av Skåne har det börjat blåsa på en del, och har regnat mest hela dagen. Men det värsta blåsandet skulle väl komma först imorgon, tillsammans med snöblandat regn. Jag gillar extremväder :D

I Göteborg är det yrsnö på vägen, men vinden är som vanligt; man får hålla i bildörren men inte mer än så.

Det regnar lite men ingen vind. Typiskt tråkig slask.
Du bor inne i stan va?
Jag jobbar i värtahamnen, vädret där påminner om det du beskriver, men bara drygt 20 min norrut (Täby) så var det snö och is på marken förrgår och igår O_o

Satan så halt igår :meh:

Du bor inne i stan va?
Jag jobbar i värtahamnen, vädret där påminner om det du beskriver, men bara drygt 20 min norrut (Täby) så var det snö och is på marken förrgår och igår O_o

Satan så halt igår :meh:

Just utanför Skanstull. Det var halt men inte så halt. Iofs har jag legat däckad i förkylning och inte rört mig mycket utanför dörren.

Nu har busvädret kommit till mittskåne, blåsten drog just ytterdörren ur handen på mig och min svarta bil är delvis vit,typ hagelkorning snö

Det har börjat snöa rätt bra här i gävletrakten å det är plusgrader. ingen plogbil synts till än. 4-hjulsdriften får nog tugga lite innan ja tar mig till större vägar

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 859
Senast: Oh_really
·
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 300
Senast: Otherside
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Samhälle Hur är det att bo i Sundsvall? Jag har börjat odla en mycket,mycket lös fantasi om att flytta någonstans som har riktiga vintrar och...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 260
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar