Jag tyckte det var mest intressant att SJs presstalesperson eller vad det nu var heter Marcus Fleetwood. Häftigt namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var mest intressant att SJs presstalesperson eller vad det nu var heter Marcus Fleetwood. Häftigt namn.
Tror nog inga bekymmer om du tar annat än SL , med SL skulle jag inte oroa mig för blåsten tågen strular , verkar va kaos på pendeln oavsett väder.
Nja, det lät tveksamt överlag tyckte jag när jag läste på tågsidorna. Hade tänkt ta pendeln från Uppsala till Stockholm södra. Men jag får vara hemma och mysa istället.
Ja nu ser jag orange varning i skåne på SMHIFast aftonbladet har ingen varning. Du hittar varningarna på smhi.se
Fast man vet ju aldrig när det blir oväder. Andra kan ju ställa till det så man själv sitter i skitenSer ut som det kan bli spännande att köra hem från jobbet i natt
Men tar man det lugnt så brukar det gå bra.
Du kanske får vara ledig istället o va hemmaTrafikverket har ställt in tåglinjen jag behöver åka imorgon så det kommer bli ett meck att ta sig till jobbet.
Men se upp för det kan ändrasGöteborg till Örebro söndag morgon ser helt ok ut på YR
Fast man vet ju aldrig när det blir oväder. Andra kan ju ställa till det så man själv sitter i skiren
Du kanske får vara ledig istället o va hemma
Du får jobba hemma. Det brukar jag hävda sedan efter tegnell stod och gapade om det.Ja, så fungerar ju världen. Hur skulle då vårt stolta konungarike Svea hanka sig fram om alla stannar hemma när det blåser lite?
Du får jobba hemma. Det brukar jag hävda sedan efter tegnell stod och gapade om det.
Jo men alla kan inte jobba hemifrån. Eller väldigt få iaf I min bekantskapskrets.Tegnell hade ju ganska goda anledningar att "gapa" om det kan jag tycka. Aja, tror inte det blir så farligt här i södern. Blåser gör det jämt.
Jo men alla kan inte jobba hemifrån. Eller väldigt få iaf I min bekantskapskrets.