Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppe vid Gävle kommer det att vara igensnöat. Förra gången det begav sig så var väl vägen E4 där avstängd i flera dagar. Kan ju upprepasVi avbryter inte utan kommer att åka norrut imorn upp till Borgvattnet i Jämtland, kustvägen. Räknar med att det blir ett helvete där vid Gävle - som alltid. Men i övrigt så är det bara att köra försiktigt och vara förberedd, ha varselvästar, varningtriangel, varma kläder, matsäck och snöskyffel i bilen och ha tålamod Mer nervös över att det är första gången med elbilen så här långt på vintern, men det ska nog gå bra! Jag har redan tagit ut vägen och planerat vart vi ska ladda
Ja det är väl nån snöstorm på gPia - vad ?
Är det nå vinterväder på gång de döpt till Pia ?
Förlåt men det där är skitsnack. Ingenting i varningarna säger att man knappt kan stå upp. Det är den lägsta varningen än så länge i skåne. Ingenting tyder på mer än stormbyar. O jo, det är dina ord för Smhi skriver inte så.I Skåne kommer man knappt att kunna stå upp, sägs det i varningarna.
Skriv här hur ni har det i kaoset som börjar imorgon
Mina ord....näFörlåt men det där är skitsnack. Ingenting i varningarna säger att man knappt kan stå upp. Det är den lägsta varningen än så länge i skåne. Ingenting tyder på mer än stormbyar. O jo, det är dina ord för Smhi skriver inte så.
Mycket möjligt men jag vet inteUndrar om Pia är i Österrike också, inte sett ngt namn men det varnas för storm (orkanvindar i bergen) from imorgon kväll. Större snömängder i bergen men det är varmt så snöfallsgränsen ligger högt, blir nog regn i de flesta byar.
Vi har inga resor planerade.
Men Aftonbladet liksom
Fast aftonbladet har ingen varning. Du hittar varningarna på smhi.se
Hoppas du klarar detInget avvaktande här. På julafton ska jag ta mig från en byggnad till en annan på samma fastighet och på annandagen en kort resa på 15km och då tror jag att det är över om det kommit något här.