Perstorps ridhusunderlag?

Moreeeno

Trådstartare
Jag ska tävla i Perstorp nästa helg men fick höra från en vän att underlaget är lite sådär. Blev då lite orolig eftersom jag verkligen vill att underlaget ska vara på topp för att min häst ska starta där då det är höjder som sliter.
Undrar därför om det finns någon från klubben som läser detta och kan berätta för mig om det stämmer eller om underlaget är bra?

Sv: Perstorps ridhusunderlag?

Vad var felet? Halt, hårt, knöligt?
Ska också tävla där fast bara 1m och 1,10 men det är första 1,10 klassen på länge så jag är nog lite nervös. Vill inte ha dåligt underlag också!

Frågade idag min gamla tränare vad hon visste om underlaget.
Halt i hörnorna var svaret men det var ett tag sen hon var där.
Hon hade uppfattningen att det var lite mjukt och släppte mao inte hemskt att hoppa på men man få rida samlat och inte som en flåbuse ;)

Ojämt! Men fästet var okej.
Kände åsarna efter harven när man gick där inne. Sen skulle dom vara duktiga och harva mellan klasserna men missade bla landningen efter 1an så där var helt gropigt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har vid ett tillfälle blivit nekad att komma till en löshoppning när jag hade en häst på inridning, det var sista gången innan 3-års...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 381
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
884
Senast: Tuvstarr
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 386
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden