Personlig undersökning!

Lamborghini

Trådstartare
Här har ni som är/ska bli mammor lite tidsfördriv :)

1. Hur gammal är du?
2. Hur gammal är barnets pappa?
3. Var barnet planerat?
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
5. Hur länge har ni varit ett par?

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
3. ...Respektive bästa?
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
6. Hur har du ändrats som person?
7. Ska du skaffa fler barn?

--- Övrigt kul att berätta?? ---

Ehm... det var nog allt :)
 
Sv: Personlig undersökning!

Jag behövde verkligen lite tidsfördriv;)

Här har ni som är/ska bli mammor lite tidsfördriv

1. Hur gammal är du?
Strax 27
2. Hur gammal är barnets pappa?
35
3. Var barnet planerat?
Inte det minsta
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Att vi var tillräckligt gamla och ville ha barn
5. Hur länge har ni varit ett par?
Vi sa "ja" till att vi var ett par hos barnmorksan för typ en mån sen hehe.. Men vi har väl försökt oss på nåt parbildande sen vi bestämde oss för att behålla barnet
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
20 år när Sebastian föddes
2. Hur gammal är barnets pappa?
32 år när Sebastian föddes
3. Var barnet planerat?
Nej, p-piller barn är han
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Vi resonerade som så att vi ville ju ändå ha barn senare, hade ett stabilt förhållande och visste att vi älskade varandra och ville hålla ihop i framtiden
5. Hur länge har ni varit ett par?
1 år när jag blev gravid, nu 3 år strax

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
13 mån
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
Allt? ;) Njae, men jag får sova alldeles för lite sen jag fick barn
3. ...Respektive bästa?
Det bästa är också allt. Han utvecklas så himla mycket hela tiden, och det är riktigt coolt att se
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Snart 3 år ihop, förlovade sen ett halvår tillbaka och är fortfarande säkra på en framtid ihop
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Mindre tid över, mycket tröttare, lite bättre mående, mycket mer kärlek :love:
6. Hur har du ändrats som person?
Inte särskilt mycket. Mer säkerhetsstänkande i trafiken och så, jag vill ju att vår son ska få ha sina föräldrar så länge som möjligt. Personligeheten är iaf precis som innan
7. Ska du skaffa fler barn?
Nej
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
25 i december
2. Hur gammal är barnets pappa?
32
3. Var barnet planerat?
Nej!
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Efter många om och men så fanns det inget annat val. Hon var välkommen trots att vi inte förväntat oss det.
5. Hur länge har ni varit ett par?
Vi hade bott ihop i 4 månader. Vi räknade oss som par från dess, men har känt varandra sedan 2003.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
En vecka idag! :love:
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
Natten till idag då hon var täppt i näsan och jag inte vågade somna ifall som skulle sluta andas.
3. ...Respektive bästa?
Varje gång jag ser på henne :love:
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Kärare än någonsin, Anna Annakonda, när skall bröllopet stånda? ;)
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Det har ju inte gått så lång tid, men sedan jag blev gravid har mycket ändrats, jag känner mig lugnare och mer harmonisk. Har inget behov av massa party utan trivs bra hemma med sambon. Hästarna ligger dock långt åt sidan vilket inte känns så bra.
6. Hur har du ändrats som person?
Läs ovan.
7. Ska du skaffa fler barn?
Jag hade en tuff förlossning så i nuläget känns det inte akutellt, min sambo säger tvärnej då han hellre har mig kvar än ytterligare en bebis.
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 24(25 i dec)
2. Hur gammal är barnets pappa? 24
3. Var barnet planerat? Inte för 5 öre, åt p-piller
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla? Vi tyckte vi var tillräckligt gamla, mogna och efter att ha sett den lille sprattla runt på vul:et så kunde vi inte ta bort något som var en del av oss.
5. Hur länge har ni varit ett par? 1½ år ungefär nu.

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn? Jason är 8½ månader
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn? Omställningen till att vara mamma och sambo till en man som jag knappt kände.
3. ...Respektive bästa? Att bli mamma till en underbar liten kille och få känna mig så ovillkorligt älskad av både honom och sambon
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?Mer kära för vaje dag, och vi lär oss nya saker om varandra varje dag
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan? Oj, helt annorlunda. Man har ju en annan person som alltid kommer först.
6. Hur har du ändrats som person? Jag har mognat och bryr mig inte om ovesentligheter längre
7. Ska du skaffa fler barn? Oja, mamma har spått mig till 2 flickor. Sambon säger att det bara blir en med honom:rofl:
--- Övrigt kul att berätta?? ---
Jason e världen sötaste!!
15051857.jpg
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 24
2. Hur gammal är barnets pappa? 28
3. Var barnet planerat? ja
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
5. Hur länge har ni varit ett par? 9 år

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn? 13 månader
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn? Första tiden då sonen vaknade mkt om nätterna, var svårsövd både dagtid och nattid.
3. ...Respektive bästa? Från det att man fick mer och mer gensvar så har det bara blivit roligare och roligare. Nu tycker jag han är i en så himla rolig ålder. Svårt att säga en exakt period. Men jag är nog mer småbarnsmamma än spädbarnsmamma.
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag? Sambos
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan? Inte så stor skillnad faktiskt.
6. Hur har du ändrats som person? Omedvetet har jag fått mig en stor spark i baken och blivit mer organiserad än förr.
7. Ska du skaffa fler barn?
Ja, vi vill gärna ha ett barn till.
--- Övrigt kul att berätta?? ---

Ehm... det var nog allt :)[/QUOTE]
 
Sv: Personlig undersökning!

Naw vilken gullunge :love:


Alla:

Många oplanerade. Jag har alltid fått för mig att när man väl bestämt sig för o skaffa barn, att det ska bli så himla speciellt o mys :) Kanske lever i en drömvärld :angel:

Alla sätt är bra utom dom dåliga ;)
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
27 ½ år
2. Hur gammal är barnets pappa?
27 år och ett par månader
3. Var barnet planerat?
Första nej, andra ja.
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Med första så ville varken jag el. pappan göra abort. Var vi mogna nog att fuska med skydd så kunde vi även ta hand om vårat barn.
5. Hur länge har ni varit ett par?
Sedan januari -02

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
1:a är 5 år om ca 1 månad & 2:a är ca 3 veckor
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
:crazy: jadu, vet inte riktigt!
3. ...Respektive bästa?
blir nog samma svar som ovan.
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Vi har det bra, nyss köpt eget hus. Vårt förhållande har klarat av att bo tillsammans med mina föräldrar i över 1 år ;)
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Hmm, det behövs lite mer planering, har ju inte bara sig själv att tänka på längre, fast försöker ändå ta dagen som den kommer i den utsträckningen det går (precis som innan)
6. Hur har du ändrats som person?
Jag tycker inte det, sedan om personerna i min omgivning håller med mig vet jag inte.
7. Ska du skaffa fler barn?
Har inga planer på det, Nej.
Och skulle det bli några så får sambon föda dem :p
 
Senast ändrad:
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 19 när jag fick förstan 20 med den andra

2. Hur gammal är barnets pappa? snart 22 med förstan, den jag väntar nus pappa är 23

3. Var barnet planerat? Ingen av dem

4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla? Jag är uppfostrad med att alla barn är välkommna och mirakel. Jag ville ha min första från första stund då jag fick reda på det. KIllen accepterade det först men inte sen. Men tja Stoffe kom till ändå... Med andra resonerade vi så att vi hade sett hur go stoffe är och skulle aldrig kunna klara av att göra oss av med en bebis som kommer le och busa och ge en dregelpussar. :love:

5. Hur länge har ni varit ett par? Med första NÄstan 2 år och förlovade i nästan 1½ år. Med min andra 1½ månad... :o Och ändå är denna killen överlycklig över bebisen.:love: Och honom känner jag bättre än den förra...

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn? Snart 7 månader, han börjar bli riktigt stor nu.

2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn? Min svåraste tid var nog i början när jag inte hade någon annan än min mamma och syrra att dela min glädje med. Man vill ju ha pappan med. Dessutom hade jag rätt mycket bagage från uppbrottet med pappa. Var tvungen att bearbeta en del.

3. ...Respektive bästa? Den bästa tiden var nog hmm svårt. Det finns ju nästan bara underbar tid. Första leendet, när han låg och sov i mammas famn i början. Men ska jag välja måste det vara nu. NÄr han pussas tillbaka och pussas självmant. Och nu när han ler mycket och skrattar. NÄr han kryper runt och är allmänt busig. :love: Finns inget bättre än mitt busfrö!

4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag? Tja vi träffas när han kommer hem till mig för att träffa stoffe. Annars har vi väl inget speciellt förhållande till varandra mer än vi är Stoffes föräldrar.

5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan? Tja det är ju mer jobb och mindre frihet... Men det är ockå mer underbart. Man kan inte bara gå ut utan måste planera först. En dusch måste planeras med mera. Du kan inte äta när du vill. Men tillvaron är så mycket mysigare.

6. Hur har du ändrats som person? Jag har mognat mycke. Prioriterar helt andra saker idag än innan. Inget är viktigare än min sons lycka. Jag har mer tålamod och är positivare.

7. Ska du skaffa fler barn? TJa med tanke på att jag redan är gravid får jag väl svara ja. Vill skaffa ännu fler barn i framtiden också. Har tänkt att en fyra stycken är rätt lagom. :love:
 
Sv: Personlig undersökning!

Här har ni som är/ska bli mammor lite tidsfördriv :)

1. Hur gammal är du?
2. Hur gammal är barnets pappa?
3. Var barnet planerat?
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
5. Hur länge har ni varit ett par?

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
3. ...Respektive bästa?
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
6. Hur har du ändrats som person?
7. Ska du skaffa fler barn?

--- Övrigt kul att berätta?? ---

Ehm... det var nog allt :)

1: 23 år gammal
2: 20 år gammal
3: Nej men mycket välkommet
4: Jag berättade hur jag kände inför abort, att det kändes som att jag var på väg att ta död på en människa
5:Vi har vart ett par i 1 år nu, vår son kom till efter 6 v dejtande. Vi har dock kännt varann i runt 10 år innan.

1: Min son är 6 v.
2: Har inte haft nån svår tid efter jag fått barnet. Det som var jobbigt var att all min kraft hade försvunnit och att jag blödde mycket plus brast ganska mycket.
3: Det bästa är känslan man får när ens guldklimp ler mot en...:)
4: Vårt förhållande är väldigt stark. Vår kärlek är stark och kommer att överleva allt känns det som. Jag skulle inte klara mig utan min kärlek.
5: Mitt liv är mycket lugnare. Man prioriterar bättre.
6: Jag har blivit lugnare, avsevärt mycket lugnare när det gäller att festa. Har inte gjort det på mycket länge. Något som var ett ständigt tidsfördriv i mitt tidigare liv.
7: Så som det ser ut just nu, så är mitt svar nej. Vi älskar vår son, men känner att vi vill inte ha fler. Vi har varken plats eller ekonomi för fler barn. Vi är 2 fattiga ungdomar redan nu som det är :p
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 26 i december
2. Hur gammal är barnets pappa? 28 i januari
3. Var barnet planerat? Nej, inte direkt
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla? Vi hade redan bestämt att om det skulle "råka" bli så, så var det självklart att vi skulle behålla barnet.
5. Hur länge har ni varit ett par? Ungefär 2 år.

--- Övrigt kul att berätta?? ---

Idag sparkade bebben rätt i mikrofonen när vi lyssnade på hjärtljuden.. PANG sa det!! :p
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
Jag är 35 år i år
2. Hur gammal är barnets pappa?
Han fyller 35 idag!
3. Var barnet planerat?
Ja, det här barnet är välplanerat in i minsta detalj.
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
---
5. Hur länge har ni varit ett par?
Vi blev ett par 3/9 2003


Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
Jag har en son som är född 1991, och en son som är född på våran årsdag nu i år!
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
Tonårstiden med första sonen. Med den yngsta sonen har den tiden just börjat klinga av, amningen är ett gissel för mig.... Men sedan jag bestämt mig för att det är okej att inte helamma har det lättat.
3. ...Respektive bästa?
Samma tid egentligen, mysigare unge får man leta efter. Våra kvällsstunder är helt underbara, att sitta och bara mysa på kvällen :love::love:
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Bra, men ganska avslaget ändå. Vi är så inriktade på bebis att vi inte hinner med varandra riktigt.
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Vi har inte samma tid för varandra, som sagt, och övriga livet går på sparlåga. Innan bebis var vi mycket ute och festade, gick på olika temapartyn och så, men det är ju helt nere nu och lär vara ganska länge.
6. Hur har du ändrats som person?
Inte mycket, mer än att humöret är något häftigare, och jag uppskattar de små tingen mer.
7. Ska du skaffa fler barn?
Jobbar på det redan :)

--- Övrigt kul att berätta?? ---
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
Just nu eller när barnen föddes? ;) Med Elin var jag 24 år och med Fredrik var jag 27 år.

2. Hur gammal är barnets pappa?
med Elin 35år och med Fredrik 38 år

3. Var barnet planerat?
Japp
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?

5. Hur länge har ni varit ett par?
Vi hade varit ihop i nästan 4 år

1. Hur gammalt är era/-t barn?
Elin är född -02 och Fredrik 05

2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
Det beror nog lite på hur man menar, med Elin var första månaden helt vidrig, men det hade med att min svärfar dog, amningen fungerade inte, mycket pga det och det var allmänt kaos. Med barnen så har nog sömnbristen var det värsta, särskilt med Fredrik som har varit så extremt mammig att jag inte har kunnat få någon avlastning som har kännts bra.

3. ...Respektive bästa?
Egentligen är det ständigt helt underbart att ha barn, även om man inte kommer ihåg det hela tiden... ;)

4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Mer sammansvetsade, klarar av varandras utbrott av trötthet, kan ta att den andra säger åt en att gå och lägga sig och sova för att bli snäll. Har våra klara roller men diskuterar fortfarande en hel barnuppfostran vart efter barnen blir större och vart efter vi inser att våra barn är så otroligt olika och kräver olika förhållningsätt.

5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Mindre tid för mig, men mer innehåll.

6. Hur har du ändrats som person?
Ja det har jag nog gjort, men ska jag skriva ner allt det så blir det en hel roman.. ;)

7. Ska du skaffa fler barn?
Nej aldrig, så vidare inte min man tänker föda dem och ta hand om det själv de första två åren.... Jag är ingen småbarns mamma, jag kan bära på andras bebisar och känner bara hur skönt det är att kunna lämna tillbaka dem!

--- Övrigt kul att berätta?? ---
Det blir bara roligare och roligare med barnen, de är härliga att upptäcka saker med och göra grejer med!
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
31 år

2. Hur gammal är barnets pappa?
24 år

3. Var barnet planerat?
Såpass att vi ville ha & sa att det blir när det blir. Sedan att det skulle ta sig redan på andra försöket hade vi aldrig räknat med, att det skulle gå så fort. :D

4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?

5. Hur länge har ni varit ett par?
10 månader nu. Emil blev till i princip direkt efter att vi träffats. ;)

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
1 månad nästa vecka.

2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
Har ju inte hunnit vara mamma så länge ännu, men det är väl att inte amningen fungerat, det har varit lite jobbigt. Men det har vi löst nu genom att jag pumpar ur + fyller upp med tillägg & ger i flaska.

3. ...Respektive bästa?
Det är ju bara så underbart att vara mamma och ha en liten bebis som man själv avlat fram. :D:love:

4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Samma som inna vi fick barn, ingen skillnad. Är sambos.

5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Man får omprioriera en hel del. Går inte att planera som förr, man får anpassa sig efter bebisen. Annars försöker jag leva som innan.

6. Hur har du ändrats som person?
Tror inte jag ändrats något speciellt? Inte ännu iaf.

7. Ska du skaffa fler barn?
Det ska vi alldeles säkert. :D

--- Övrigt kul att berätta?? ---

Ehm... det var nog allt :)[/QUOTE]
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
20år gammal:angel:
2. Hur gammal är barnets pappa?
23år :devil:
3. Var barnet planerat?
Nejnej, åt p-piller och trodde man skulle va "säker";)
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Vi sa att antingen gör vi nåt åt det eller så säger vi upp oss flyttar "hem" (hem till min håla) och bygger bo- där är vi idag:D
5. Hur länge har ni varit ett par?
7 månader idag:banana:
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
27 år
2. Hur gammal är barnets pappa?
30 år

3. Var barnet planerat?
Ja.

4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?

5. Hur länge har ni varit ett par?
5 år drygt.

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn?
Två år i januari.

2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn?
När jag försökte skriva c-uppsats samtidigt som jag var hemma med sonen mellan det att han var 10 månader och drygt ett år. Då var jag på väg in i väggen. Vi löste det dock genom att pappan tog föräldraledigt och jag skrev klart min uppsats.

3. ...Respektive bästa?
Allt det andra. Att alltid ha någon att längta efter. Den starka kärleken till barnet, allt nytt han lär sig osv osv...

4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag?
Vi har mindre tid och ork för varandra helt klart.

5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan?
Jag har kvar mina intressen som jag hade innan, men prioriteringen ser ju annorlunda ut.

6. Hur har du ändrats som person?
Jag hoppas väl att jag mognat lite... :angel:

7. Ska du skaffa fler barn?
Ja, det hoppas vi.
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du?
33

2. Hur gammal är barnets pappa?
26

3. Var barnet planerat?
Nej

4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla?
Vi hade oskyddad sex, jag sa att blir jag gravid så
är inte abort ett alternativ. Och så blev det.

5. Hur länge har ni varit ett par?
4 år

Jag kommer inte skaffa fler barn efter detta.
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 26 om ett par månader
2. Hur gammal är barnets pappa? 30
3. Var barnet planerat? Snor CosmicQueens svar: "Såpass att vi ville ha & sa att det blir när det blir"
5. Hur länge har ni varit ett par? 8 år
 
Sv: Personlig undersökning!

1. Hur gammal är du? 42.
2. Hur gammal är barnets pappa? 44.
3. Var barnet planerat? 3 planerade, 2 oplanerade.
4. Om nej - hur resonerade ni när ni valde att behålla? Har vi fått tre kan vi välkomna ett till, har vi fått fyra kan vi välkomna ett till. Abort fanns inte i min tankevärld, även om pappan var lite tveksam till barn nr 5.
5. Hur länge har ni varit ett par? Sedan 1983.

Ni som är mammor.

1. Hur gammalt är era/-t barn? 9, 11, 15, 17, 19.
2. Vad var/är din svåraste tid sen du fick barn? Omställningen mellan tre och flera barn! Sen har det varit lite tonårsstrul med ett av barnen.
3. ...Respektive bästa? Härligt med barn för det mesta! Man håller sig ung i sinnet!
4. Hur står du o barnets pappa i förhållande till varandra idag? Börjar få mer tid för varandra igen, men börjar bli äldre, så orken tryter...:angel:
5. Hur ser ditt liv ut idag om du jämför med innan? Mera festande före barnen, mer inriktat på barnen samt deras intressen och skola idag.
6. Hur har du ändrats som person? Jag har väl förhoppningsvis mognat, samtidigt som jag har barnasinnet kvar! (till barnens förtret ibland, men det bjuder jag på!)
7. Ska du skaffa fler barn? Nej, nu får det vara bra, men skulle jag bli gravid igen så är det barnet välkommet också!

--- Övrigt kul att berätta?? ---

Jag var nyss på äldsta dotterns framträdande med bandet hon sjunger i, jösses vilket drag, old school rock'n'roll så det bara fräste :devil:, dotter nr två ska sjunga tillsammans med Gladys del Pilar (och musikestetkören) på julkonsert snart :bow:, dotter nr 3 rider våra två hästar och är fast besluten att jobba upp sina skolbetyg så hon kommer in på Strömsholm nästa höst :bump:, sonen kämpar på med att lära sig nya halsbrytande trick på sin trickcykel, :banana:, och yngsta dottern övar på sin tvärflöjt inför julavslutningen i skolan :banana:!
Jag är stolt över mina barn!! Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan barn!! :love: (därför studerar jag nu till förskollärare, så jag kan "börja om med mindre barn igen"!:) )
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Queen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 886
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp