Persian Punch död

Vad menar du? Eller är det så att du vill ha igång en diskussion om hur elaka alla är mot hästarna?

Ursäkta alla andra, men jag fick den uppfattningen av hennes inlägg.

jag tror att fok får den uppfattningen om galopp eftersom det är det enda man ser av sportn "de oseriösa" men jag menar hur länge håller de hästarna??? Jag tycker att det borde finnas nåt sätt att lägga upp ett mer omväxlande arbete för hästarna för det jag har sett var inte det iaf. men jag tror att det finns många väldigt seriösa och duktiga tränare men dom gör ju inget väsen av sig så de syns ju dessvärre inte :mad:...

Kan du tydliggöra ditt inlägg? Vad menar du med att man bara skulle se de "oseriösa"? Eller är det jag som missuppfattar ditt inlägg? Att galopp-pållarna bara skulle tränas på bana är rent skitsnack, jag vet många som rider hyffsat varierat med sina galoppörer.

Tror inte du missuppfattade det inlägget, jag fattade det som du. Vill gärna ha en förklaring också

Håller med dig fullständigt! Vill gärna veta vad inlägget syftar på? Ännu en tråkmåns som vill dra upp en diskussion kanske?! :mad:

Skulle tro det, men det tråkiga är ju att dom hasplar ur sig en massa skit och vågar inte komma tillbaka sedan och förklara sig. Dåligt. :devil:

:D, så sant så sant!!! Vissa människor tenderar till att säga för mycket utan att veta ett dyft vad de pratar om egentligen.
Det finns ont om gott folk i denna värld, tur att de är så utspridda så man slipper ha dem på samma ställe :angel:

Tror att hon bara ville meddela det !?? :confused:
Jag uppfattade det inte så iallafall..

jag vet också att det finss mkt. folk som tränar omväxlat med sina pållar :mad: men jag menar att folk som inte är "insatta" i det hela kanske ser och hör talas om mer av det som inte är seriöst än de som är seriösa lr?...

ja visst men vem ser de på tex. jägersro göra annat än på banan lr. träningsbanan då? hallå vakna upp! det är ju de tränarna som syns..... :confused:

Visst kan det vara så. Men det ser/hör man ju inom alla ridsportsgrenar. Så det anser jag bar är en dålig ursäkt.

Jag hänger inte riktigt med på vad du menar. Men om du ser tränare träna sina hästar på jägers, då måste du ju följa varje tränare och varje häst på hela banan för att kunna säga att dom inte varierar sin träning.

Det finns ingen rimlig chans i världen att du kan hinna med det. Så vakna upp själv och inse att allt med galoppsporten inte är skit. Som många vill framhäva att det är.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 978
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 040
Senast: Niyama
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka