Sv: Perserkatter ute??
Vilken senaste tråd? Vad pratar du om?
Helt ärligt, jag hade faktiskt ingen aning. Jag läser inte alla trådar du skriver, och jag är ganska säker på att du inte läser allt jag skriver. Åtminstone är jag inte förmäten nog att anta att alla människor är så fascinerade av mig att de läser allt jag skriver. Det enda jag tagit upp från andra trådar är att du har två katter, vilket är svårt att missa eftersom du berättat massor om dem. Dessutom framgår det av din avatar att du har två katter.
Så grova personangrepp som du kommer med nu skulle jag aldrig sänka mig till. Men jag antar att du är urskuldad av att du mår dåligt (återigen, baserat på vad du skriver i denna tråd).
Att påstå att du inte visste om depressionen men mina självmordsplaner är bara kvalificerat skitsnack. Den enda gång jag tagit upp dom planerna är i senaste tråden, där framgår det klart och tydligt om depressionen, så sluta göra dig (mer) löjlig.
Ja, jag tillät mig sjunka lågt jag med men jag använder inte nån annans sjukdom som nån form av argument eller sätt att komma åt nån. Så lågt hoppas jag verkligen att jag aldrig sjunker.
Och att dra in saker ur andra trådar och andra diskussioner i detta, saker som inte har med detta att göra alls? Det är patetiskt, det är vad jag pysslade med förut och det är jag glad över att jag vuxit ifrån. Hoppas för din och framförallt andras skull att du också gör det någon gång. Att sparka på någon som ligger är aldrig rätt, men tydligen det enda du klarar av i nuläget. Din stackare.
Vilken senaste tråd? Vad pratar du om?
Helt ärligt, jag hade faktiskt ingen aning. Jag läser inte alla trådar du skriver, och jag är ganska säker på att du inte läser allt jag skriver. Åtminstone är jag inte förmäten nog att anta att alla människor är så fascinerade av mig att de läser allt jag skriver. Det enda jag tagit upp från andra trådar är att du har två katter, vilket är svårt att missa eftersom du berättat massor om dem. Dessutom framgår det av din avatar att du har två katter.
Så grova personangrepp som du kommer med nu skulle jag aldrig sänka mig till. Men jag antar att du är urskuldad av att du mår dåligt (återigen, baserat på vad du skriver i denna tråd).