Permanentbädds-spånsugar

N

Nicke

Vet någon hur man får tag på dessa eminenta spånsugar till att suga ur permanentbäddar? Nån som har erfarenhet av hur pass effektiva de är? Vad får ni betala per dag?
Tacksam för tips

Sv: Permanentbädds-spånsugar

Har sett en annons på en sån här med bild och allt, uthyres per dag. Men kommer inte ihåg var.
Verkar praktisk. Ingen som också såg den?

En svag undran. En permanentbädd består ju av en tjockt lager våt, bränd "massa". Hur suger man upp en sådan? Eller tänker jag på ngt helt annat?

Ja, det var en maskin som klarade att ta en blöt tung spånmassa. Önskar jag kunde hitta annonsen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
410
Senast: Sryoqwe
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 816
Senast: SwedEmB
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 913
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar