Permanentbädd med råspån

Belethien

Trådstartare
Vad tycker ni? Funkar det enligt er mening att ha ett lager tidningpapper och sedan ett lager packat råspån över och använda det som permanentbädd?
Funderar också på halm men det är nog ingen lösning då vi varken har transport eller bil som kan dra och hämta.

Nu är jag för övrigt inget fan av permanentbädd men eftersom ekonomin tryter hemma så är det en lösning om jag ser efter den rätt. Så vad tror ni, låter det ok?

Sv: Permanentbädd med råspån

Vad ska du ha tidningspapperet till? Jag kör råspån endast, och det brukar bli en mycket bra bädd, så länge man lägger på rejält med ny spån i början.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
26
· Visningar
2 454
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 571
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 800
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 084
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka