Pepptråd - för oss fegisar

Sv: Pepptråd - för oss fegisar

bestäm dig att du vill!
det är underbart att hoppa och tävla, du måste övertyga dig själv om det! :D

HEJA HEJA HEJA :banana:

Sv: Pepptråd - för oss fegisar

Det är ju iofs väldigt sant det du säger... vad ska man göra egentligen*suck* jag är glad att min häst alltid är så extremt taggad att det kanske bara är bra om jag tar det 100% lungt.. men nu ska vi ge oss ut på något ännu värre.. nämligen programmridning jag måste vara konstig eftersom jag tycker det är värre än hoppningen men i hoppningen gör det liksom ingenting om vi studsar runt lite mellan hindren.. jag kommer garanterat lyckas ramla av på en dressyrtävling:eek:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 589
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar