Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å då snackar vi om så höga hinder som 90 å 1m
Här är en till!
Tävlar 0,90- 1,0 m med min häst med målet att starta 1,10 under året.Jag vill verkligen och hästen är bussig (oftast),men jag är också nervös!
Men,när vi väl kommer in på tävlingsbanan är jag så taggad,så det går oftast super!Glömmer höjden och bara rider!
Tänk om man alltid kunde rida så!
Tävlingsmänniska?!
Detta låter kanske lite skumt. Men försök inte ta tävlingarna på för stort allvar. Man tävlar ju för att det är roligt och man vill åka dit och leka lite med sin häst, placeringar är bonus. Man kan ju på träningarna så varför ska man inte kunna på tävling. Se det som en träning. Sen är det klart att det krävs en hel del koncentration inne på banan men ta inte så allvarligt på det hela. Jag red tex dressyr div2 på en kompis häst som aldrig hade gått dressyr mer än hemma på klubbtävling men det gick bra ändå för vi såg det som en liten träning för hästen.
Men jag är nog fel människa för peppning antar jag har en liten ängel till häst som backar upp en i alla lägen
LYCKA TILL !!!!