Pepp-tråden (Islandshäst tävlingar)

Sv: Pepp-tråden (Islandshäst tävlingar)

Jag ville tävla Lätt klass ungdom på Dille's vintertölt. Mellantempo och valfritt(som då skulel blitt ÖKAD:D ) Men MR Gudmundsson gav mig en arg blick så jag ska starta svår klass så behöver all peppning som går ! tävlingen är den 22 feb.

Heja heja!!!!!!Du har ju ökad tölt!

Ja hejja hejja! De här kommer du klara galant! :banana:

Du kan väl vara lite schyst och dela med dig lite till oss som inte har ökad tölt :angel: :D

Ja hejja hejja! De här kommer du klara galant! :banana:

Du kan väl vara lite schyst och dela med dig lite till oss som inte har ökad tölt :angel: :D

Jajaja första och enda gången jag vill bli smittad:DAv ökad tölt!!!

Ja, eller så kommer vi på en kemiskföreingen, som tar all överskotts energi i galoppen och tillsätter den i tölten. Det hade ju varit utmärkt :angel:.

Ja, eller så kommer vi på en kemiskföreingen, som tar all överskotts energi i galoppen och tillsätter den i tölten. Det hade ju varit utmärkt :angel:.

Blandar du ihopa nåt och skickar över det :D

Fast hon skrev att det var på dem stora bruna, så antar hon menar halvblod :idea:?
Stämmer att blåbärshoppningen var på ridskolans halvblod. Nu är tävlingspremiären avklarad och det gick hyfsat. Det blev en vägran så det blev ingen rosett. Men jag var ändå helnöjd! :)

Tror det dröjer ett tag innan Dökkvi är redo för tävlingsbanorna. Just nu är han rädd för allt.

Att jag är en han och ingen hon är en mindre detalj när allt annat är korrekt. *ler*

Stämmer att blåbärshoppningen var på ridskolans halvblod. Nu är tävlingspremiären avklarad och det gick hyfsat. Det blev en vägran så det blev ingen rosett. Men jag var ändå helnöjd! :)

Tror det dröjer ett tag innan Dökkvi är redo för tävlingsbanorna. Just nu är han rädd för allt.

Att jag är en han och ingen hon är en mindre detalj när allt annat är korrekt. *ler*

Jag testade att hoppa min häst idag typ 25 cm och det gick bra...Jag har löshoppat han 70 cm men sen orkade han inte högre..Så han kan hoppa men om han har gjort det med ryttare innan vet jag inte!Men nu har han:D

Haha nejnej det är den ökade tölten vi har och den vill vi behålla ;) Iaf fram till SM om vi tävlar där, annars kan ni kanske få lite :D

Haha nejnej det är den ökade tölten vi har och den vill vi behålla ;) Iaf fram till SM om vi tävlar där, annars kan ni kanske få lite :D

Fast du har säkert lite över till blandingen...:D

Jajaja, jag ska heja på dig från skåneland!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 157
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat