Pengar i avel?

Jag har ju bara ett hbl-sto som är värt att satsa på avel med (e.napoleon ue.Urbino) men jag tänkte göra som du- se om det fungerar och sedan utöka med fler ston som kanske har en bättre stam. Mitt sto ger VÄLDIGT fina avkommor men frågan är hur mycket man vill satsa. Att de tidigare avkommorna har blivit bra är ju en bra början iallafall. Bra tips att se om det är något man faller för först!

Hmmm..

finns det något med hästar som kan gå med plus??? :confused:

är man intresserad av avel och har bra ston och kanske kontakt med någon bra tävlingsryttare som kan rida dem så ska man ju satsa! Vi avlar bara i mikroskopisk skala, men skulle gärna vilja ha en 2-3 BRA ston att ta föl på...

vi tjänar iallafall inga pengar på våran bästa hopphäst heller...men hon kostar desto mer! :D

Liknande trådar

Äldre I januari är det dags att formellt flytta in till killen (egentligen har jag mer eller mindre "bott" där sedan en tid tillbaka och...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
39 014
Senast: Nethril
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma, känns som jag sitter lite fast i en situation som jag inte trivs med. Lite fakta Jag har idag 4 st hästar –...
Svar
17
· Visningar
1 611
Senast: fejko
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 989
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 944
Senast: ihnfsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka