Pay & Cross inomhus?

Fossing

Trådstartare
Är det någon som varit på en sådan och har lite bilder/filmer? Jag behöver lite inspiration inför våren! :)

Inte Pay & Cross men jag var däremot med på inomhusträning för två veckor sedan. Tyvärr ser man inte hindertyperna så värst bra eftersom det är filmat lite på håll men det var trappa, stock, spets, smalhinder, vattenmatta, kombination som hoppades på diagonalen osv.

Tack hörni!! :bow:
Jag har i övermod anmält mig till en inomhus P&C, bara småhinder, men ändå! Trevligt att veta ungefär hur det är. Ser att de flesta sådana här har nåt smalhinder, nån spets och nån "coffin" (alltså hopp-ett galoppsprång-vatten-ett galoppsprång)? Är det några andra typhinder man kan vänta sig?
Börjar bli nervös nu :D

Liknande trådar

Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Marvin
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 238
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama