Pay & Cross inomhus?

Fossing

Trådstartare
Är det någon som varit på en sådan och har lite bilder/filmer? Jag behöver lite inspiration inför våren! :)

Inte Pay & Cross men jag var däremot med på inomhusträning för två veckor sedan. Tyvärr ser man inte hindertyperna så värst bra eftersom det är filmat lite på håll men det var trappa, stock, spets, smalhinder, vattenmatta, kombination som hoppades på diagonalen osv.

Tack hörni!! :bow:
Jag har i övermod anmält mig till en inomhus P&C, bara småhinder, men ändå! Trevligt att veta ungefär hur det är. Ser att de flesta sådana här har nåt smalhinder, nån spets och nån "coffin" (alltså hopp-ett galoppsprång-vatten-ett galoppsprång)? Är det några andra typhinder man kan vänta sig?
Börjar bli nervös nu :D

Liknande trådar

Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa...
2
Svar
25
· Visningar
2 193
Senast: Sel
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: Marvin
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: hamilton1
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka