Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte Pay & Cross men jag var däremot med på inomhusträning för två veckor sedan. Tyvärr ser man inte hindertyperna så värst bra eftersom det är filmat lite på håll men det var trappa, stock, spets, smalhinder, vattenmatta, kombination som hoppades på diagonalen osv.
Tack hörni!!
Jag har i övermod anmält mig till en inomhus P&C, bara småhinder, men ändå! Trevligt att veta ungefär hur det är. Ser att de flesta sådana här har nåt smalhinder, nån spets och nån "coffin" (alltså hopp-ett galoppsprång-vatten-ett galoppsprång)? Är det några andra typhinder man kan vänta sig?
Börjar bli nervös nu
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.