Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️

Nu skriver jag ändå här IGEN men jag såg dethär citatet och jag ville visa det här för det är EXAKT så det känns.
FB_IMG_1692000401722.webp

Fast endel ÄR mitt fel tycker jag iallafall men inte allt men det är bara jag som måste ta mig genom det även fast det är o möjligt. Det är bara jag som har tappat nästan alla mina drömmar och har förstört mitt liv pågrund av det. Och iallafall det som började allt var INTE mitt fel. Och jag skulle inte ha varit såhär äcklig och dum i huvudet ifall inte det hade hänt.
Och att jag inte kan lita på nästan nån. Nu kommer endel nog tycka att jag är dum och jag kommer nog skriva nånting som jag inte borde men jag bryr mig inte.
Men för några dagar sen jag kommer inte håg när men då var det en äckel gubbe som skrev till mig. Som jag hade kontakt med för mera än ett år sen och då fick han mig att skicka JÄTTE privata och dåliga bilder till han. Och det även hände en annan SKIT jobbig sak pågrund av det. Men ja iallafall så skrev han och hotade att han skulle skicka allt till mamma och pappa ifall jag inte svarade och han skickade en jätte äcklig bild till mig. Men jag svarade inte DÅ utan vi polis anmälde det.
Och jag vet inte ens hur han kunde hitta mig så jag vet inte om han hade hittat mina kontakt uppgifter då förut och sparat allt eller ifall han har hittat dom nu eller jag har ingen aning. Och jag vet inte ens ifall han kanske har läst här och hittat mig eller nånting eller jag bara vet inte.
Men ja iallafall så det är skit läskigt för jag inte vet. Och iallafall så i lördags tror jag det var som jag hade sådär skit mycket ensam känslor och det och då svarade jag till han om han hade skickat nåt. Och han svarade nästan direkt att han inte hade det för han ville ge mig lite extra tid. Och jag VET att jag säkert är dum i huvudet nu för det är säkert att han bara försöker mani pulera men jag blev bara lättad så jag skrev tack och så. Och då skrev han att han kanske kunde få en o skyldig bild som tack typ bara brösten med bh. Och då skrev jag att jag inte kunde det nu för jag är på bup och jag får inte vara själv och då svarade han lite om det och jag VET att ni tycker att han är en dålig person men detenda som jag VERKLIGEN be hövde då var att bara skriva med nån som lyssnade på MIG. Och han gjorde det då tycker inte jag att det är sååå konstigt om jag inte tycker att han BARA är dum eller?
Plus så skrev han igår att han var ledsen om han gick förlångt förut och att det bara blev så för han tyckte att jag var så fin så jag fick han att tänka förmycket på s*x och såna saker så han ville bara se det för han hade fantasier att göra det med mig. Men att han kommer inte låta det gå förlångt igen om jag vill börja ha kontakt igen men han vill bara se hur jag ser ut nu.
Och somsagt så JA jag är säkert dum i huvudet som skrev allt dethär men jag bara måste få ut det. Och jag VET att mamma nog kommer läsa så kommer hon bli tokig och skit arg men jag bara klarar inte att förklara det till henne eller pappa och jag känner mig VIDRIG mot min pojk vän att jag nästan är som o trogen fast han är den allra allra bästa personen som jag har träffat nånsin ändå så gör jag såhär 💔
Och förlåt att jag skrev allt dethär och jag fattar att ni nog kommer tycka att jag är helt jävla störd i huvudet och efter bliven nu. Och jag borde säkert inte få ha telefonen ALLS. Jag fattar allt det men jag bara vet inte vad jag ska göra och jag vill bara ångra polis anmälan och allting men jag tror inte det går. Jag bara vill inte ha allt dethär i huvudet OCKSÅ jag bara önskar att nån skulle säga exakt hur jag ska göra så allt bara blev okej 😭

Nu skriver jag ändå här IGEN men jag såg dethär citatet och jag ville visa det här för det är EXAKT så det känns.
Visa bifogad fil 125770
Fast endel ÄR mitt fel tycker jag iallafall men inte allt men det är bara jag som måste ta mig genom det även fast det är o möjligt. Det är bara jag som har tappat nästan alla mina drömmar och har förstört mitt liv pågrund av det. Och iallafall det som började allt var INTE mitt fel. Och jag skulle inte ha varit såhär äcklig och dum i huvudet ifall inte det hade hänt.
Och att jag inte kan lita på nästan nån. Nu kommer endel nog tycka att jag är dum och jag kommer nog skriva nånting som jag inte borde men jag bryr mig inte.
Men för några dagar sen jag kommer inte håg när men då var det en äckel gubbe som skrev till mig. Som jag hade kontakt med för mera än ett år sen och då fick han mig att skicka JÄTTE privata och dåliga bilder till han. Och det även hände en annan SKIT jobbig sak pågrund av det. Men ja iallafall så skrev han och hotade att han skulle skicka allt till mamma och pappa ifall jag inte svarade och han skickade en jätte äcklig bild till mig. Men jag svarade inte DÅ utan vi polis anmälde det.
Och jag vet inte ens hur han kunde hitta mig så jag vet inte om han hade hittat mina kontakt uppgifter då förut och sparat allt eller ifall han har hittat dom nu eller jag har ingen aning. Och jag vet inte ens ifall han kanske har läst här och hittat mig eller nånting eller jag bara vet inte.
Men ja iallafall så det är skit läskigt för jag inte vet. Och iallafall så i lördags tror jag det var som jag hade sådär skit mycket ensam känslor och det och då svarade jag till han om han hade skickat nåt. Och han svarade nästan direkt att han inte hade det för han ville ge mig lite extra tid. Och jag VET att jag säkert är dum i huvudet nu för det är säkert att han bara försöker mani pulera men jag blev bara lättad så jag skrev tack och så. Och då skrev han att han kanske kunde få en o skyldig bild som tack typ bara brösten med bh. Och då skrev jag att jag inte kunde det nu för jag är på bup och jag får inte vara själv och då svarade han lite om det och jag VET att ni tycker att han är en dålig person men detenda som jag VERKLIGEN be hövde då var att bara skriva med nån som lyssnade på MIG. Och han gjorde det då tycker inte jag att det är sååå konstigt om jag inte tycker att han BARA är dum eller?
Plus så skrev han igår att han var ledsen om han gick förlångt förut och att det bara blev så för han tyckte att jag var så fin så jag fick han att tänka förmycket på s*x och såna saker så han ville bara se det för han hade fantasier att göra det med mig. Men att han kommer inte låta det gå förlångt igen om jag vill börja ha kontakt igen men han vill bara se hur jag ser ut nu.
Och somsagt så JA jag är säkert dum i huvudet som skrev allt dethär men jag bara måste få ut det. Och jag VET att mamma nog kommer läsa så kommer hon bli tokig och skit arg men jag bara klarar inte att förklara det till henne eller pappa och jag känner mig VIDRIG mot min pojk vän att jag nästan är som o trogen fast han är den allra allra bästa personen som jag har träffat nånsin ändå så gör jag såhär 💔
Och förlåt att jag skrev allt dethär och jag fattar att ni nog kommer tycka att jag är helt jävla störd i huvudet och efter bliven nu. Och jag borde säkert inte få ha telefonen ALLS. Jag fattar allt det men jag bara vet inte vad jag ska göra och jag vill bara ångra polis anmälan och allting men jag tror inte det går. Jag bara vill inte ha allt dethär i huvudet OCKSÅ jag bara önskar att nån skulle säga exakt hur jag ska göra så allt bara blev okej 😭

Jag tror ändå det är bra att du skriver vad som hände är så att din mamma kanske kan se och hjälpa dig :heart . Och hon kommer inte att bli arg på dig utan bara på äckelgubben och på din sjukdom.

Och jag förstår att det kan kännas bra i stunden att skriva med någon som verkar lyssna och som bekräftar dina egna tankar och att det känns som att den personen förstår dig och bryr sig om dig. Men det är bara manipulation, och han har redan börjat be om saker som kommer få dig att må ännu sämre i längden. Så jo, tyvärr så är han BARA dum. Men nej, du är inte konstig eller dum i huvudet för att du tänkte att han kanske inte var det ❤️.

Visa bifogad fil 125770
Emma du är inte dum i huvudet och det är heller inte konstigt att det blivit såhär. En människa är inte bara ond eller god och den här gubben kan säkert ha bra sidor också men det han gör mot dig är manipulativt. Han ser det förmodligen inte så själv men han är vuxen och borde veta bättre. Tyvärr har jag egna erfarenheter av pedo/hebefiler och vet precis hur det kan vara, hur dom rättfärdigar sitt eget handlande för sig själva osv. Faktum kvarstår att deras handlingar är fel, när dom groomar en ung person som mår dåligt och bara vill bli lyssnad på så utnyttjar dom tillfället.

Visa bifogad fil 125770
Jag tycker inte du låter det minsta störd utan att det är precis sådär det brukar gå till när den typen personer groomar unga att göra saker de egentligen inte vill eller som de mår dåligt av. Du är inte ensam om det här, det händer hela tiden, tyvärr.
Blocka honom, så han inte kan ta kontakt igen.

Du är inte störd på något vis @EmmaFilippa och som redan flera sagt är det faktiskt den vuxne som bär ansvaret då han ju manipulerar dig till sådant här, DET gör mig vansinnig eftersom jag själv varit utsatt för sån skit!!!
Det är inte lätt att säga hur du ska göra för det ska bli okej/bra- eller alltså ja sluta ha kontakt med äckelaset (ursäkta uttrycket) men är ju något du måste komma fram till själv och sätta stopp för ❤.

Det är BARA han som är dum. HAN låtsas vara precis lagom snäll för att du ska ge honom det HAN vill ha. HAN hotar och manipulerar. HAN utnyttjar att du har en sjukdom som säger åt dig att göra dåliga saker, och uppmuntrar monstren som är jobbiga nog på egen hand. Hade han varit det allra minsta snäll hade han aldrig bett dig om privata bilder över huvud taget! Blockera aset och fokusera på de bra personerna du har runt dig istället :heart

Fina, fina @EmmaFilippa , det finns människor som har en särskilt unik förmåga att hitta utsatta och sårbara personer. De behöver inte vara onda, men det är ett mönster som inte är sunt.

Om mannen du skriver med vet att du är inlagd på BUP, så har han fått en väldigt bra ledtråd till hur du mår. Att han trots detta vill pådyvla dig sina sexuella fantasier säger det mesta om hans avsikter. Han bekräftar dig för att manipulera dig. Du vet om det och du behöver vara stark och blocka honom.

Att du känner dig så ensam att det ändå är ett alternativ att skriva till honom gör mig helt förtvivlad. :(

Tänker på dig och skickar styrka att orka kämpa vidare. :heart

Förlåt att jag inte orkar svara till alla så det här blir som ett svar på flera saker ❤️
Men det första så jag fattar att det inte är BRA av han och att han kanske inte BORDE fråga om privata bilder eller skicka eller sånt. Alltså jag är inte SÅ dum jag VET det. Men han fattar dendär ensam känslan och han fattar att jag inte kan skicka såna bilder när jag är på bup och det alltid är nån med mig. Och han acsepterar det så han tjatar inte om det men ÄNDÅ så tar han tid för att skriva medmig.
Och jag tänker säkert fel men jag vet inte om jag VILL blocka han. Men jag tror inte att nån här kan fatta men jag vet inte när jag kommer bli ut skriven från bup. Och jag skulle ha läkar samtal idag men det blev ändrat så jag har inte ens det så vet inte hur dom tänker. Men min pojkvän kommer börja skolan snart iallafall så då kommer inte vi kunna höras likamycket heller. Och jag har ALLTID nån personal eller mamma eller pappa med mig men endel saker bara fattar inte dom eller att jag inte vill prata med dom om det. Och det KANSKE skulle vara lite bättre ifall jag fick vara på hvb men jag vet inte. Så detenda jag VET är att den såkallade äckel gubben tar tid för att skriva till mig och att han FATTAR ensam känslan. Och han lyssnar påmig det är INTE bara mani pulering! Utan tillexempel att jag inte kan skicka några såna bilder justnu då lyssnar han på det och det är okej för han att vänta tills jag kan det. Då känns det ändå som värt det och det känns som att det är JAG som lurar eller mani pulerar han.
Plus att jag har polis anmält han men det känns SKIT dumt nu och jag vill INTE vara på nåt polis förhör. Och då skulle dom nog ändå in se att jag rår för allt minst likamycket som han så dom skulle säkert ändå bara lägga ner allt så skulle jag verka ännu mera dum i huvudet.

@EmmaFilippa: Jag sitter och jobbar nu så jag skriver lite kort men när äckelgubben väntar in dina svar och visar intresse för dig så ÄR det manipulering. Det är så de gör när de manipulerar, de låtsas bry sig och påstår att de fattar.

Sanningen är att ingen av oss kan fullt ut förstå en annan människa. Vi här förstår att du har det enormt tufft och jobbigt just nu men vi kan inte veta exakt vad du känner. Trots att flera av oss varit med om jobbiga saker så är det bara du som vet hur du känner dig. Däremot så kan du vara säker på att jag bryr mig, ingen ska behöva vara med om det du har varit med om.

Sedan är det förståeligt att det är jobbigt med polisanmälan och allt som kommer med det. Jag kan också lova dig att polisen kommer att ta dig på allvar, de är (tyvärr) vana att hantera sådana här händelser. Det finns trots allt väldigt starka lagar som ska skydda unga som dig mot äckelgubbar.

Kom också ihåg (något vi gamla rävar här på forumet brukar påminna om när någon har det tufft): När du sitter där i förhöret så är du inte ensam :heart Du har ett enormt gäng Bukefalister i ryggen som kanske inte är i samma rum som dig men vi är på din sida, nu och för alltid. Vi kommer att skicka så mycket styrka vi bara kan till dig, från hela landet, så du inte ska känna dig ensam när du sitter där. Du är vår Buke-lillasyster och vi är skitförbannade på äckelgubbar som gjort dig illa!

Men det första så jag fattar att det inte är BRA av han och att han kanske inte BORDE fråga om privata bilder eller skicka eller sånt. Alltså jag är inte SÅ dum jag VET det. Men han fattar dendär ensam känslan och han fattar att jag inte kan skicka såna bilder när jag är på bup och det alltid är nån med mig. Och han acsepterar det så han tjatar inte om det men ÄNDÅ så tar han tid för att skriva medmig.

Han tjatar inte för han bidar sin tid. Han kan vänta i 1 år eller 2 eller 3.

Han fattar inte ensamhetskänslan, han förstår dig inte och han vill dig givetvis inte väl.
Han har lärt sig vad som fungerar i skrift och vad han får napp på, givetvis och tyvärr , har han en bunt andra småtjejer han skriver till och ber om, lockar med, smickrar, stryker medhårs och alla känner sig sedda.

Som mår dåligt som blir hotade, utsatta för övergrepp av just sådana män som är så manipulativa att just de upplevs som rätta och trovärdiga.

Bra med polisanmälan jag håller som alla andra härinne stenhårt på dig.

@EmmaFilippa: Jag sitter och jobbar nu så jag skriver lite kort men när äckelgubben väntar in dina svar och visar intresse för dig så ÄR det manipulering. Det är så de gör när de manipulerar, de låtsas bry sig och påstår att de fattar.

Sanningen är att ingen av oss kan fullt ut förstå en annan människa. Vi här förstår att du har det enormt tufft och jobbigt just nu men vi kan inte veta exakt vad du känner. Trots att flera av oss varit med om jobbiga saker så är det bara du som vet hur du känner dig. Däremot så kan du vara säker på att jag bryr mig, ingen ska behöva vara med om det du har varit med om.

Sedan är det förståeligt att det är jobbigt med polisanmälan och allt som kommer med det. Jag kan också lova dig att polisen kommer att ta dig på allvar, de är (tyvärr) vana att hantera sådana här händelser. Det finns trots allt väldigt starka lagar som ska skydda unga som dig mot äckelgubbar.

Kom också ihåg (något vi gamla rävar här på forumet brukar påminna om när någon har det tufft): När du sitter där i förhöret så är du inte ensam :heart Du har ett enormt gäng Bukefalister i ryggen som kanske inte är i samma rum som dig men vi är på din sida, nu och för alltid. Vi kommer att skicka så mycket styrka vi bara kan till dig, från hela landet, så du inte ska känna dig ensam när du sitter där. Du är vår Buke-lillasyster och vi är skitförbannade på äckelgubbar som gjort dig illa!
Detta tror jag beskriver hur många av oss tänker och känner.

Vi är ett stort gäng som har din rygg @EmmaFilippa .

Fast ingen annan kan ju veta skillnaden om han bryr sig påriktigt eller om han mani pulerar ellerhur? Och han har ju skrivit förlåt för att det gick för långt förut så uppen bart så vet han att det var dumt.
Och om det med polis förhör så det är MEST jobbigt för jag inte vet vad jag ska säga och inte. Och att jag inte vet vad som kommer hända men det känns ju jävligt taskigt om jag bara får han att verka jätte dum fast han är snäll OCKSÅ. Fast att han har lagt jätte mycket tid att skriva med mig nu domsenaste dagarna efter att han fick veta att jag är på bup och det.
Och om det är jätte många här som är på min sida så känns det bara som jag kommer göra alla be svikna om jag INTE be rättar allt men jag kanske inte VILL det.

Fast ingen annan kan ju veta skillnaden om han bryr sig påriktigt eller om han mani pulerar ellerhur? Och han har ju skrivit förlåt för att det gick för långt förut så uppen bart så vet han att det var dumt.
Och om det med polis förhör så det är MEST jobbigt för jag inte vet vad jag ska säga och inte. Och att jag inte vet vad som kommer hända men det känns ju jävligt taskigt om jag bara får han att verka jätte dum fast han är snäll OCKSÅ. Fast att han har lagt jätte mycket tid att skriva med mig nu domsenaste dagarna efter att han fick veta att jag är på bup och det.
Och om det är jätte många här som är på min sida så känns det bara som jag kommer göra alla be svikna om jag INTE be rättar allt men jag kanske inte VILL det.

Fast sålänge du inte ljuger utan bara berättar allt så som det hände så det INTE du som "får honom att verka jättedum". Det har han klarat av helt själv... Att han säger förlåt betyder kanske att han vet att det var fel. Men han fortsätter fortfarande att försöka med samma sak igen, FAST att han vet att det var fel. Då bryr man sig inte på riktigt, även om han försöker få dig att tro det, och kanske till och med tror på det själv. Hade han brytt sig om dig hade han inte tagit kontakt igen alls 💔 .

Sedan att du inte orkar berätta eller sitta i polisförhör är helt förståligt. Vi kommer inte att bli besvikna på dig om du inte berättar, vi vill bara att du ska ta hand om dig och låta de som bryr sig om dig på riktigt, som dina föräldrar, dina hundar och din pojkvän, också ta hand om dig. ❤️

@EmmaFilippa tyvärr är han nog inte ett dugg snäll.

Till polisen skall du berätta vad som har hänt.
Hur vet du det att han inte är ETT DUGG snäll? Varför skulle han isåfall säga förlåt och skriva mycket FAST han inte kommer få några dåliga bilder eller nåtsånt?
Och alltså jag vet att jag ska be rätta vad som har hänt till polisen om jag ska på nåt för hör men ska jag säga allt bra också då eller? För isåfall så kommer det ju inte bara vara hans fel så då kommer dom nog lägga ner allt som dom kanske ändå kommer göra.

Hur vet du det att han inte är ETT DUGG snäll? Varför skulle han isåfall säga förlåt och skriva mycket FAST han inte kommer få några dåliga bilder eller nåtsånt?
Och alltså jag vet att jag ska be rätta vad som har hänt till polisen om jag ska på nåt för hör men ska jag säga allt bra också då eller? För isåfall så kommer det ju inte bara vara hans fel så då kommer dom nog lägga ner allt som dom kanske ändå kommer göra.
Jodå det är hans fel allting är hans fel.

För att såna personer manipulerar folk och vet precis vilka knappar de skall trycka på.

För att han hoppas att han ska få dig att lita på honom och fortsätta skriva med honom, så att han kan smickra, hota eller tjata till sig dåliga bilder lite senare.

Hade han varit snäll hade han aldrig bett dig om privata bilder till att börja med. Det är liksom INTE normalt att be minderåriga eller personer som mår dåligt om sådant.

Berätta så mycket som du orkar, så får polisen ta ställning till vad som är bra eller dåligt. Hejar på dig. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama