Nu skriver jag ändå här IGEN men jag såg dethär citatet och jag ville visa det här för det är EXAKT så det känns.
Visa bifogad fil 125770
Fast endel ÄR mitt fel tycker jag iallafall men inte allt men det är bara jag som måste ta mig genom det även fast det är o möjligt. Det är bara jag som har tappat nästan alla mina drömmar och har förstört mitt liv pågrund av det. Och iallafall det som började allt var INTE mitt fel. Och jag skulle inte ha varit såhär äcklig och dum i huvudet ifall inte det hade hänt.
Och att jag inte kan lita på nästan nån. Nu kommer endel nog tycka att jag är dum och jag kommer nog skriva nånting som jag inte borde men jag bryr mig inte.
Men för några dagar sen jag kommer inte håg när men då var det en äckel gubbe som skrev till mig. Som jag hade kontakt med för mera än ett år sen och då fick han mig att skicka JÄTTE privata och dåliga bilder till han. Och det även hände en annan SKIT jobbig sak pågrund av det. Men ja iallafall så skrev han och hotade att han skulle skicka allt till mamma och pappa ifall jag inte svarade och han skickade en jätte äcklig bild till mig. Men jag svarade inte DÅ utan vi polis anmälde det.
Och jag vet inte ens hur han kunde hitta mig så jag vet inte om han hade hittat mina kontakt uppgifter då förut och sparat allt eller ifall han har hittat dom nu eller jag har ingen aning. Och jag vet inte ens ifall han kanske har läst här och hittat mig eller nånting eller jag bara vet inte.
Men ja iallafall så det är skit läskigt för jag inte vet. Och iallafall så i lördags tror jag det var som jag hade sådär skit mycket ensam känslor och det och då svarade jag till han om han hade skickat nåt. Och han svarade nästan direkt att han inte hade det för han ville ge mig lite extra tid. Och jag VET att jag säkert är dum i huvudet nu för det är säkert att han bara försöker mani pulera men jag blev bara lättad så jag skrev tack och så. Och då skrev han att han kanske kunde få en o skyldig bild som tack typ bara brösten med bh. Och då skrev jag att jag inte kunde det nu för jag är på bup och jag får inte vara själv och då svarade han lite om det och jag VET att ni tycker att han är en dålig person men detenda som jag VERKLIGEN be hövde då var att bara skriva med nån som lyssnade på MIG. Och han gjorde det då tycker inte jag att det är sååå konstigt om jag inte tycker att han BARA är dum eller?
Plus så skrev han igår att han var ledsen om han gick förlångt förut och att det bara blev så för han tyckte att jag var så fin så jag fick han att tänka förmycket på s*x och såna saker så han ville bara se det för han hade fantasier att göra det med mig. Men att han kommer inte låta det gå förlångt igen om jag vill börja ha kontakt igen men han vill bara se hur jag ser ut nu.
Och somsagt så JA jag är säkert dum i huvudet som skrev allt dethär men jag bara måste få ut det. Och jag VET att mamma nog kommer läsa så kommer hon bli tokig och skit arg men jag bara klarar inte att förklara det till henne eller pappa och jag känner mig VIDRIG mot min pojk vän att jag nästan är som o trogen fast han är den allra allra bästa personen som jag har träffat nånsin ändå så gör jag såhär
Och förlåt att jag skrev allt dethär och jag fattar att ni nog kommer tycka att jag är helt jävla störd i huvudet och efter bliven nu. Och jag borde säkert inte få ha telefonen ALLS. Jag fattar allt det men jag bara vet inte vad jag ska göra och jag vill bara ångra polis anmälan och allting men jag tror inte det går. Jag bara vill inte ha allt dethär i huvudet OCKSÅ jag bara önskar att nån skulle säga exakt hur jag ska göra så allt bara blev okej