Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️

Ja jag kan ju liksgärns skriva här nu för jag har ändå redan brutit dom t å sakerna som jag hade lovat.
Och ja då mår jdg SKIT. Och jag borde inte skriva om dethär här men jag orkar inte bry mig. Mne jag har haft kontakt med en äckel person. Ovb jag vill in te sk riva mer om det men det är skit jobbigt m ed allt och jag är dum i huvudet och har gjort skit dumma saker som jag inte kfnf örklara och jag VET att jfg äg dum i huvudet. Men det är ändå menj ngrn att jag ska vara det för ingen orkar med mig lsllafa ll så jag har inget val känns det som.
I h jag är sp jä vls trött att andra ska be stämma vad jag borde och inte borde vilja jag borde ha kontakt med och inre. Som att npnannan kan av görq det för MIG? Och allt blir ju ändå bara värre.
Men ja jag ska till hvb nu snart och ha permisson och jag är jätte trött och dom nee knarkad l huvudet av medicin och jag är skit rädd att inte vara på. Bup men jag fsttsr att mamma och pappa vi ill slippa mig ett tag också. Och det öh ändå o nödigt att bry sig vad JAG tycker.
Det är du som bestämmer vad du vill skriva om. Jag tror att det är bra att skriva/berätta om saker. ❤️

Det som gör mig ledsen är att det överhuvudtaget finns äckelpersoner där ute att skriva med. Jag tycker inte att du är dum utan jag ser bara en fin, otroligt talangfull tjej som mår otroligt dåligt just nu ❤️

Tänker på dig @EmmaFilippa Här är en bild på tranfamiljen som häckar på min mark.

IMG_20230813_140854.webp

Kram Emma ❤️ Det låter som du har det väldigt väldigt jobbigt just nu och jag är ledsen för det. Sen blir jag otroligt arg på äckelgubbar som utnyttjar unga tjejer som mår dåligt. För utnyttjar dig gör han, och det är han som gör fel. Kom ihåg att du är värdefull för oss och vi bryr oss om dig!

Kram Emma ❤️ Det låter som du har det väldigt väldigt jobbigt just nu och jag är ledsen för det. Sen blir jag otroligt arg på äckelgubbar som utnyttjar unga tjejer som mår dåligt. För utnyttjar dig gör han, och det är han som gör fel. Kom ihåg att du är värdefull för oss och vi bryr oss om dig!
Ja fast jag väljer ju att bli ut nyttjad då. Så det är minst likamycket mitteget fel iallafall.

Jo för om jag VET att det är en dålig person jag VET att den har dåliga bilder på mig jag VET att den kan sprida det jag VET att den kommer vilja ha nya bilder eller skicka äckliga bilder eller skriva om äckliga saker eller nånting. OCH jag har lovat till ALLA att jag inte kommer svara till den personen ÄNDÅ så gör jag det. SÅKLART så är det mitteget fel då?

Jo för om jag VET att det är en dålig person jag VET att den har dåliga bilder på mig jag VET att den kan sprida det jag VET att den kommer vilja ha nya bilder eller skicka äckliga bilder eller skriva om äckliga saker eller nånting. OCH jag har lovat till ALLA att jag inte kommer svara till den personen ÄNDÅ så gör jag det. SÅKLART så är det mitteget fel då?
Nej, ansvaret är bara hans, han utnyttjar dig

Nej, ansvaret är bara hans, han utnyttjar dig
Ja och jag ut nyttjar han då. För jag vill bara ha nån som har tid och vill skriva med mig om saker som jag inte kan prata om så då ut nyttjar ju jag han också då. Så vi ut nyttjar varandra då men egentligen så är jag sämst för jag typ lurar han att göra det fast det är bara han som kan få nåt straff för att han ut nyttjar mig fast det är mitteget fel.

Ja och jag ut nyttjar han då. För jag vill bara ha nån som har tid och vill skriva med mig om saker som jag inte kan prata om så då ut nyttjar ju jag han också då. Så vi ut nyttjar varandra då men egentligen så är jag sämst för jag typ lurar han att göra det fast det är bara han som kan få nåt straff för att han ut nyttjar mig fast det är mitteget fel.
Kan du skriva till oss istället?
Eller någon vän?

Nej det är inte ditt fel. Det är en typ av självskadebeteende, precis som att skära sig själv. Orsaken är ofta psykisk ohälsa, att man helt enkelt mår jäkligt dåligt. Det är en sjukdom och ingenting man väljer själv.

Du lurar inte honom till någonting, han väljer själv att skriva det han gör. Ditt beteende beror på att du har en sjukdom och mår väldigt dåligt. Hans beteende beror på att han är en äckelgubbe. Det är där i den stora skillnaden ligger.

Jag har lovat att jag inte ska skriva här heller justnu för det blir för jobbigt. Så jag gör bara fel o avsett hur jag gör.
Och jag skulle vilja skriva till nån vän men om jag inte har nån vän som har tid eller vill skriva medmig så kan jag ju inte det.
Jag förstår att det är lätt att ”halka tillbaka” när han faktiskt finns där och svarar när du skriver. Även fast du vet att han är en äckelgubbe.

Känns det jobbigt här nu också? ❤️

Nej det är inte ditt fel. Det är en typ av självskadebeteende, precis som att skära sig själv. Orsaken är ofta psykisk ohälsa, att man helt enkelt mår jäkligt dåligt. Det är en sjukdom och ingenting man väljer själv.

Du lurar inte honom till någonting, han väljer själv att skriva det han gör. Ditt beteende beror på att du har en sjukdom och mår väldigt dåligt. Hans beteende beror på att han är en äckelgubbe. Det är där i den stora skillnaden ligger.
Fast ingen annan tvingar mig att svara till hdnnhrller. Och jag lursr ju han med att skriva fast att det är dåligt FÖR HAN och jag vet det.
Men nu är jag slkt trött så orkar inte skriva mera nu.iallafall.

Fast ingen annan tvingar mig att svara till hdnnhrller. Och jag lursr ju han med att skriva fast att det är dåligt FÖR HAN och jag vet det.
Men nu är jag slkt trött så orkar inte skriva mera nu.iallafall.
Jag ser det som att sjukdomen tvingar dig. Du behöver inte hålla med mig men det är så jag ser det. ❤️

Men du lurar inte honom att skriva. Han gör ett aktivt val att svara dig. Du lurar inte honom att skriva och skicka äckelsaker till det, även där gör han ett aktivt val. En normal man hade inte skrivit sådant till en ung tjej. Hade den unga tjejen själv börjat skriva sådant och skicka bilder på eget bevåg så hade en normal man slutat svara och blockerat. Det går inte att lura någon till att vara en äckelgubbe så du behöver inte känna att det är ditt fel alls, han väljer själv.

Åh, vad jag velat utrota alla äckelgubbar från världen 💔

Skickar med en bit låttext av en låt jag tycker är så beskrivande och fin. Den berör mig så mycket och jag tänker alltid på den när du skriver om din pojkvän. Hoppas så du får lite ro snart ❤

Sara Parkman - Neonljusen

"Var kvar
Tänk får jag känna såhär
En hand på bröstet
Där jag alltid brukar andas ut ur ångesten
och nu du hitta samma punkt
Men jag kände bara här kan jag få vila ut en stund

Dina händer emot ljuset som nu bara vilar runt mig och dig nu
Och jag somnar åter in
vilar huvudet mot axeln
vilar somnar in"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 216
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 064
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka