Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️

Emma har fått nya tuschpennor och testade några färger med en "kladd". Även om hon själv inte alls tycker om själva teckningen, så tycker jag att den ändå visar att det finns en stark kämpe där på insidan, som inte är redo att ge upp utan som hittar en styrka att kämpa vidare, även när allt känns som ett stormigt hav :heart

Texten kommer från en av Emmas favoritlåtar med hennes favoritartist, Ed Sheeran.
Boat

Bifogade filer

• Boat.webp
    Boat.webp
    77,2 KB · Visningar: 196
Emma har fått nya tuschpennor och testade några färger med en "kladd". Även om hon själv inte alls tycker om själva teckningen, så tycker jag att den ändå visar att det finns en stark kämpe där på insidan, som inte är redo att ge upp utan som hittar en styrka att kämpa vidare, även när allt känns som ett stormigt hav :heart

Texten kommer från en av Emmas favoritlåtar med hennes favoritartist, Ed Sheeran.
Boat

Emma har verkligen så många talanger ❤

Boat
Tänk att även en ”kladd” berör så på djupet ❤️

Boat

Texten och bilden tillsammans är väldigt stark. Precis som dig, @EmmaFilippa :heart

Fina, fina @EmmaFilippa Jag skriver inte så ofta men tänker på dig desto mer. Hur tapper och modig du är. Och hur stark Vi är många här vars liv du berört, som blivit bättre och mer empatiska genom att få insikt i ditt liv och din kamp. Och som skulle sakna och sörja dig oändligt.

Glöm aldrig att du betyer otroligt mycket för många här.

Boat
Någon som är kul och är att lägga tex krita eller färgpenna ovanpå tusch/marker. Typ såna här https://www.kalaskungen.com/leksaker-och-presenter/pyssel/colortime-fargpennor-12-pack brukar finnas lite här och där typ mataffären. Om man vill fortsätta utveckla färgleken. Massor med hälsningar och kramar till Emma :heart .

Boat
En så fin teckning som verkligen visar vilken kämpe du är @EmmaFilippa :heart

Nu har ju jag inte varit med om ens i närheten av de saker du varit med om Emma men jag har haft perioder som inte varit så roliga och varit med om saker som inte varit trevliga. Jag har helt ärligt ibland önskat att jag kunnat få bryta ihop och låta någon annan sköta om allt... men jag har aldrig gjort det för längst inne i mig finns det en bit stål som aldrig böjer sig, oavsett hur jävligt allt är. Det stålet ser jag i dig också och har gjort det hela tiden jag känt dig här på Buke :heart

Du är ofta i mina tankar, Bukes "lillasyster" :love:

Här är en blomma från min trädgård som överlevt allt regnande och stormande den senaste tiden. Delvis genom hjälp med stöttning runtom sig.

Nu ska den få njuta av lite bättre förutsättningar och till och med lite sol så kommer den kunna stå stadigt av sig själv och bara vara fin. Hoppas det blir likadant för dig Emma. ❤️

E42BD47D-01E9-4F01-AB4B-35A191806669.webp

Jag kommer säkert ångra dethär och mamma och pappa kommer bli sura men skitsamma. Jag bara vill skriva ändå för jag har så jävla mycket ensam känslor och äckel känslor så jag får panik om jag inte kan få ut det. Och min pojk vän ska komma om ett tag men justnu så är jag med bara en personal som jag iallafall inte kan prata med.
Men tack iallafall till alla ni som tänker på mig ❤️ Det be tyder jätte mycket bara så ni vet ❤️
Men ja pågrund av en sak som jag inte kan skriva så är alla ensam känslorna och allt sånt jätte mycket starkare nu och det är så jävla jävla jobbigt. Och att jag vet nånting som skulle hjälpa men det är en dålig sak också.
Det bara är så jävla jävla jävla svårt. Och jag hoppas att min pojk vän kommer snart så jag inte kan göra det dumma men förlåt till alla om jag gör det och förlåt mamma och pappa ❤️

Jag kommer säkert ångra dethär och mamma och pappa kommer bli sura men skitsamma. Jag bara vill skriva ändå för jag har så jävla mycket ensam känslor och äckel känslor så jag får panik om jag inte kan få ut det. Och min pojk vän ska komma om ett tag men justnu så är jag med bara en personal som jag iallafall inte kan prata med.
Men tack iallafall till alla ni som tänker på mig ❤️ Det be tyder jätte mycket bara så ni vet ❤️
Men ja pågrund av en sak som jag inte kan skriva så är alla ensam känslorna och allt sånt jätte mycket starkare nu och det är så jävla jävla jobbigt. Och att jag vet nånting som skulle hjälpa men det är en dålig sak också.
Det bara är så jävla jävla jävla svårt. Och jag hoppas att min pojk vän kommer snart så jag inte kan göra det dumma men förlåt till alla om jag gör det och förlåt mamma och pappa ❤️
Hoppas din pojkvän har kommit nu ❤️❤️❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 988
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur