Patellaupphakning?

Sv: Patellaupphakning?

*Väcker en gaaammal tråd till liv igen*

För idag hände det IGEN. Med 'enda' skillnaden att det inte knäppte och small, men det hjälpte dåligt att backa och rejäl överkotning. Ua morgonfodring, tvärhakad vid 10.30. 'Lossnade' flera ggr, men så tillbaka.

Succesivt bättre under dagen. Men jag begriper inte VARFÖR det hänt igen (inte minsta ANSATS innan och tråden skrevs ju juli 2010, han stod på boxvila till NOVEMBER 2010 utan nya hakningar´dessutom).

Han är böjd bakknän på klinik i tisdags u.a.

Har vilat en månad iofs (skrittat), men var innan det igång mer än han någonsin varit förr och gick t ex en 20 km PP distansritt 1 oktober.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag hade varit tacksam om någon kan ge mig lite input över vad detta kan vara.. 15-årigt halvblodssto som går på lösdrift, har haft 4...
Svar
12
· Visningar
4 357
Hästvård Hej. Har en unghingst ,halvblod, precis 2 år fyllda. För närvarande går han på sommarbete tillsammans med en arabhingst i samma...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: sandra87_
·
A
Hästvård Detta är ett sto på fem år, vbl travare, egen uppfödning, har alltid varit hos mig. Vi har lite problem, hoppas någon orkar läsa och...
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: acrazyone
·
Hästvård Jag har aldrig någonsin haft en häst som fått lymfangit under alla år, så min kunskap om det sträcker sig till enbart teoretisk fakta...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 814
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp