Passform som Zaldi Classic Dressyr

LilaTiger

Trådstartare
Nu är jag djupt inne i sadeldjungeln och jag måste säga att jag längtar tills jag tar mig ur den...

Jag har testat ett antal sadlar och ännu så länge så är det en Zaldi Dressyr Classic medium-vid som legat helt ultimat på min häst - dock så passade inte den sadeln mig som ryttare då jag inte alls gillade de utanpå liggande stöden.

Är det någon som vet om alla dressyrsadlar från Zaldi har samma passform?

Om inte, finns det någon som kan ge mig tips på andra märken med samma passform som denna sadel?

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
Utrustning Går i drömtankarna om att spara ihop till en riktigt trevlig dressyrsadel nästa år (eller kanske mer realistiskt, om några år :p). Har...
Svar
14
· Visningar
1 896
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 820
Senast: QueenLilith
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne... 2
Svar
22
· Visningar
4 902
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar