Passande träns?

Panamera

Trådstartare
Hej!
Tycker ni att detta tränset passar på min ponny? Jag har nämligen tänkt att börja träna/tävla på lätt nivå och då tänkte jag att man måste ha ett passande träns :p
Tycker ni att nosgrimman är lagom bred?
Tycker ni att hon passar i vit fodring?

Bilder:

14512621.jpg

Diana Sellberg

Sv: Passande träns?

Tycker det passar mkt fint :idea:!
Visst hade nosgrimman gärna fått vara bredare, men hon är mkt snygg i det svartvita absolut! :bump:
Du har inte fler bildre på henne i tränset :D ?

Senast ändrad:

jag tyckte att tränset passade jättebra. Däremot tycker jag personligen inte att det är så jättesnyggt med mässingsbett och silverspännen på tränset..tycker att det ska vara samma färg på det

Samma färg på bett och spännen om det går, och gärna ännu lite bredare nosgrimma, men hon passar verkligen i det.

du måste ju ha samma färg på bett och spännen....
och jag skulle nog ha brunt på den ponnyn... med mässing spännen. och bredare noggrimma....

Oj då, det hade jag glömt av... :p
Självklart ska jag ha silverbett på henne när jag börjar träna och tävla, detta kortet är taget när jag är ute och leder henne i samband med hennes igångsättning efter hältan.
Varför jag köpte just detta tränset var för att jag hittade det på U**ared, för endast 200 kronor!

Victovie: Jag ska se om jag hittar några fler bilder... :angel:

Senast ändrad:

14518811.jpg

14518810.jpg

14518812.jpg

Hon var väldigt envis med att inte stå stilla, därav bildernas dåliga kvalitet.
Snälla, kommentera inte att hon har gräs i munnen. det var det ända sättet det gick att muta henne på :rofl::angel:

Fin ponny! Jo tycker du ska försöka hitta en ngt bredare nosgrimma, helst lika bred som pannbandte eller mer, ser lite oproportionerligt ut just nu, den blir för smal enligt mig :D. Hon är verkligen fin i svart-vitt!

Tack!!
Men nosgrimman och pannbandet är lika beda... :S
Aja, på tävling ska jag ändå ha mitt OS-pannband :love: så hon blir extra fin... :angel:
Det känns lite onödigt att köpa ett till träns när jag bara ska hobbyrida dressyr och kanske starta nån enstaka Lc-Lb.

Mer kommentarer tack! :p

Okej! Då lurar bilderna mig :D. Tycker annars tränset är snyggt, gillar verkligen det svart-vita plus vita sömmarna :d.
Vad e dte för OS-pannband du har?:love:

Det är det som är helt täckt av kristaller och böjt... :d:love:
Jag har en bild, men den e ganska dålig...

14512620.jpg

jag är personligen inget fan av svart läder (oftast).. faller för det mesta för det kastanjebruna lädret när det kommer till utrustning :angel: (okej erkänner - min medryttarhäst har svart läder och jag har gjort en lädergrimma till henne, också den i svart..men annars så! hehe..) . Är inget jättefan av aschen-nosgrimma heller (jag vet - felstavat!!), gillar pullar- och remont- mer. (förlåt, nu känns det som att jag bara rabblar kritik här..) . Men det där tränset, fast med remontnosgrimma och kanske lite finare pannband - det hade varit perfekt på henne :D ! passar i svart-vitt. kram på dig!

Herregud, om du har ett så dyrt och snyggt pannband så måste du ha en bredare nosgrimma! - typ Döberts eller liknande :love:!

Breeeeeeeeeeedare vitfodrad nosgrimma! :bump:

Pannbandet var jättefint :love: Köp inget brunt träns, h*n passade superb i svart

Jag håller mig till svart eftersom all annan utrustning är svart.

Kan ni rekommendera någon snygg nosgrimma hon skulle passa i - VISA BILD!!! :p:p

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 875
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 607
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar