LillaMy84

Trådstartare
hur lång tid tar det att få ett pass till hunden? alltså inte totalt sett med rabiesvaccin utan bara passet?
vad kostar den biten på ett ungefär?
Hinner man, om man har en hund där alla rabiessprutor och blodprovssvar är klart att få passet innan 27:e denna månaden?:eek:
skulle ju ha ringt vet idag, men lite trött efter 7 nätters jobb:crazy:så jag vaknade ju lite sent:o

Sv: pass?

Pass får du på direkten av veterinären. Bara att beställa tid och ta med hunden så de kan kolla att det blir rätt hund till rätt pass.
Jag har för mig att själva passet kostade runt 300 kr

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 585
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 033
Senast: Liran
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025