Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hedinn förlåt :down:
Skulle också behöva städa lite.
Ser ut som en smärre krigszon här hemma.

@Mammas yay! Det är bra här, lite kluven i att det dels är skönt att vara själv ikväll, dels att jag tycker killen skulle sova här inatt :p Min kropp och hjärna är inte helt i synk angående det
:o

Jag borde få tummen ur och packa färdigt min kylväska inför natten, men jag är bara så himla osugen. Är så trött så det finns inte, men fick i alla fall två timmar sömn nyss. Fy fan vad jag ska slöa imorgon, ska inte lyfta ett finger mer än nödvändigt på hela dagen.

Jag borde få tummen ur och packa färdigt min kylväska inför natten, men jag är bara så himla osugen. Är så trött så det finns inte, men fick i alla fall två timmar sömn nyss. Fy fan vad jag ska slöa imorgon, ska inte lyfta ett finger mer än nödvändigt på hela dagen.
Åh, hoppas du tar dig igenom natten. Du är verkligen SÅ värd vila imorgon!

Braaaaa! :D Är Mammas ledig i helgen?

Nope. :( Men jag är ledig från onsdag morgon och hela helgen! :D Och nästa helg är det lagindelningsfest, jag är SÅ pepp! :D

Eller hur! Vad händer? :D

Varför är det ALDRIG något bra på tv en fredag kväll?

Jag hade tänkt spana in en massa program på SVT flow, typ det här nya träningsprogrammet och Flator. Verkar askul. :D

@Hedinn förlåt :down:
Skulle också behöva städa lite.
Ser ut som en smärre krigszon här hemma.

@Mammas yay! Det är bra här, lite kluven i att det dels är skönt att vara själv ikväll, dels att jag tycker killen skulle sova här inatt :p Min kropp och hjärna är inte helt i synk angående det
:o

ÄH, städning kan man göra när man är död. Eller iaf någon annan gång än en fredagkväll. :p
Då låter det som att vara själv är bra ändå. :)

Gört bara! En natt kan man pressa sig! :)

Jag har glömt mixern hemma, så kommer inte kunna mixa kvargen och hallonen som jag vill. :( Det funkar ju att blanda, men blir inte lika gott. :p

@Hedinn Ja, förlåt, det gör det. :o Jag är så van vid att alla bara förstår att det är just RD det handlar om. :rofl: Jag har åkt sedan i februari, så tre månader. :)

@zassoo Det låter som en skön kväll. :) Jag tänkte också spana in det programmet. :)

Värdelöst! Sugigt jävla värdelös!

Är ful, fattig, pm:sig, ledsen, irriterad och arg. YYYYYYYL.

Hur är det med dig?

:( :( :(
Skickar åtta tusen kramar! Kan tyvärr inte komma med dem själv, så jag skickar Pappas, ok? ;) Skämt åsido, fan vad drygt! :( Kan de inte ha lite bättre hyfs än att inte dyka upp samtidigt, alla negativa saker? :(

Med mig är det bra, vårdeppen över, lite hög efter träningspasset innan jobbet och allt känns allmänt bra. :)

@Hedinn Ja, förlåt, det gör det. :o Jag är så van vid att alla bara förstår att det är just RD det handlar om. :rofl: Jag har åkt sedan i februari, så tre månader. :)
Haha jag börjar lära mig nu jag med. ;) Min första tanke var "det är väl inte tre månader sen februari?!", sen räknade jag efter och insåg att det snart är sommar! :o

@Hedinn Vad rar du är! Verkligen! Men det är sant dock, går runt med en ständig känsla av att jag är så jävla ful att jag vill gräva ner mig. Lägg till att jag är fattig också (inte på riktigt fattig, bara ilandsfattig) och har pms så känns allt fett jävla värdelöst idag.

Går upp varje dag och blir ledsen när jag ser mig själv. Det tär på mig faktiskt.

Alltså :D:D

adnknmn_460s_v2.jpg

@Hedinn Tack! :D Det är bra, för jag är kass på att förklara så någon hänger med. :p Har btw bestämt mig, det blir Katlakalypsen! :) Asnöjd. :)
Hahah, ja visst är det skumt? :) Jag var på min kolonilott idag och grävde i två timmar, så skönt! :)

:( :( :(
Skickar åtta tusen kramar! Kan tyvärr inte komma med dem själv, så jag skickar Pappas, ok? ;) Skämt åsido, fan vad drygt! :( Kan de inte ha lite bättre hyfs än att inte dyka upp samtidigt, alla negativa saker? :(

Med mig är det bra, vårdeppen över, lite hög efter träningspasset innan jobbet och allt känns allmänt bra. :)
Åh men gulle @Mammas :love: Man kan ju tycka att de skulle kunna sprida ut sig lite. Men icke. Ful har jag dock varit i flera veckor nu. Såatte.

Gud vad fint att vårdeppen gick över och att du tränat och det gick bra och att allt är fint! :) :) vad glad jag blir för din skull :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 850
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka