Hedinn
Moderator
Braaaaa! Är Mammas ledig i helgen?HEEEEEEEEEEELG igen! Läääääget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Braaaaa! Är Mammas ledig i helgen?HEEEEEEEEEEELG igen! Läääääget?
Woop woop!HEEEEEEEEEEELG igen! Läääääget?
Just nu beställer jag ett fotoskall till min mobil. Med mig och hästen på.
Åh, hoppas du tar dig igenom natten. Du är verkligen SÅ värd vila imorgon!Jag borde få tummen ur och packa färdigt min kylväska inför natten, men jag är bara så himla osugen. Är så trött så det finns inte, men fick i alla fall två timmar sömn nyss. Fy fan vad jag ska slöa imorgon, ska inte lyfta ett finger mer än nödvändigt på hela dagen.
Braaaaa! Är Mammas ledig i helgen?
Woop woop!
Varför är det ALDRIG något bra på tv en fredag kväll?
Jag borde få tummen ur och packa färdigt min kylväska inför natten, men jag är bara så himla osugen. Är så trött så det finns inte, men fick i alla fall två timmar sömn nyss. Fy fan vad jag ska slöa imorgon, ska inte lyfta ett finger mer än nödvändigt på hela dagen.
Åh, spännande!Nope. Men jag är ledig från onsdag morgon och hela helgen! Och nästa helg är det lagindelningsfest, jag är SÅ pepp!
Värdelöst! Sugigt jävla värdelös!HEEEEEEEEEEELG igen! Läääääget?
Alltså, jag kan inte kommentera fattigheten och humöret, men ful är du då fan inte! Tvärtom!Värdelöst! Sugigt jävla värdelös!
Är ful, fattig, pm:sig, ledsen, irriterad och arg. YYYYYYYL.
Hur är det med dig?
Värdelöst! Sugigt jävla värdelös!
Är ful, fattig, pm:sig, ledsen, irriterad och arg. YYYYYYYL.
Hur är det med dig?
Haha jag börjar lära mig nu jag med. Min första tanke var "det är väl inte tre månader sen februari?!", sen räknade jag efter och insåg att det snart är sommar!@Hedinn Ja, förlåt, det gör det. Jag är så van vid att alla bara förstår att det är just RD det handlar om. Jag har åkt sedan i februari, så tre månader.
Åh men gulle @Mammas Man kan ju tycka att de skulle kunna sprida ut sig lite. Men icke. Ful har jag dock varit i flera veckor nu. Såatte.
Skickar åtta tusen kramar! Kan tyvärr inte komma med dem själv, så jag skickar Pappas, ok? Skämt åsido, fan vad drygt! Kan de inte ha lite bättre hyfs än att inte dyka upp samtidigt, alla negativa saker?
Med mig är det bra, vårdeppen över, lite hög efter träningspasset innan jobbet och allt känns allmänt bra.