Parfym till ung kille?

Casteloro

Trådstartare
Vilka parfymer är populära till killar i 17-18 årsålder? Mina googlingskunskaper är väl sisådär och får bara upp äldre sidor.

Vilka parfymer är populära till killar i 17-18 årsålder? Mina googlingskunskaper är väl sisådär och får bara upp äldre sidor.

Nu är jag visserligen inte 17-18, utan 19-20 :p
Men om jag utgår från vad typ ex.klasskompisar och andra jämnåriga killar bär, så verkar någon "One Million" vara populär.

Bara en lien invändning....
att köpa doft till en annan person kan vara vanskligt. Få har den insikten som behövs för att lyckas få det rätt? Dvs det är sällan man känner någon så väl att man kan göra bra val.

Bara en lien invändning....
att köpa doft till en annan person kan vara vanskligt. Få har den insikten som behövs för att lyckas få det rätt? Dvs det är sällan man känner någon så väl att man kan göra bra val.

Jo håller förvisso med dig till lite, men den jag ska köpa till kommer att bli glad oavsett och bara jag får lite populära alternativ kommer jag att hitta rätt.

På Kicks sa en säljare att den absolut populäraste bland unga killar är Gaultier, en doft jag absolut inte tyckte om. Ska iväg och dofta lite snart, har fått bra tips på annat håll!

tommy-edt.png

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 082
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar