Pappi-kavalkad

tuaphua

Trådstartare
Här är bilder på kvinnornas senaste äventyr.
Vad har de andra hundarna gjort sista tiden? Bilder?

Mygga på en "bro" i skogen:
BroMyggakopiera.jpg

Myggan igen:
MyggVattenkopiera.jpg

Fluga vid vattnet:
FlugaBckkopiera.jpg

Flugan igen:
FlugVatten.jpg

"Hjälp, det rör sig ju där nere!"
Vattenspan.jpg

Bildkvalitén är inte den bästa. Det är taget med mobilen.

Sv: Pappi-kavalkad

Pinne=Storhetsvansinne:
PappikvinnorPinne.jpg

Nafsi.jpg

Bilresa till mormor är inte så roligt:
BilAporkopiera.jpg

Men man får skärpa sig på kort:
BilPappisarkopiera.jpg

Sen blir man så här trött och sover i mormors säng. Självklart på det fluffade täcket:
TrttFlugling.jpg

Nu precis så har Zaga sysselsatt sig med detta:

Åh matte är snäll och ger mig en ny boll
Zagafebruari017.jpg

Tugga / Slit
Zagafebruari021.jpg

Slit / Tugga
Zagafebruari023.jpg

2 min senare var bollen ett minne blott och lilla Zaga ser helt förstörd ut:p
Zagafebruari024.jpg

:rofl: Understa bilden!:love:

Mina damer skulle aldrig kunna få sönder en sån boll. Den ena får inte ens in en sån i munnen.

Jag blev helt chockad när Cezzans amstaff kom hem hit och på 3 sek åt upp ett ben som tar flera veckor för mina.:eek::D

Ja dom är helt otroliga.

Jag har hittills inte hittat en enda leksak som hon inte har sönder ( förutom hennes Ikearåtta )

Folk tipsade om kongen och nu har hon ätit upp 2 stycken, suck.

Dina Pappisar är så underbart goa, när jag tröttnat på förstörarstaffar ska jag garanterat ha en Pappis.

Nej, det verkar vara ett problem för ägare till sånna raser.
Jag gömde alla leksaker innan hon skulle komma. Just därför..:angel:

Ja, det är en urhärlig ras. Du lär inte bli besviken. Kul med så smarta och aktiva småvoffar.

Pappis-bus ute i nysnön
18605149.jpg
[/url][/IMG]

Smulan är så fin så!
17698609.jpg
[/url][/IMG]

Pappis "fight" på G:rofl:
18030804.jpg
[/url][/IMG]

Dina hundar är så söta! Och de har väldigt passande namn, ser ju ut som en liten mygga och en liten fluga :love:

Calazirya: OJ! kan hon ha sönder kongar? Det kan inte ens Selma och hon är också en riktig förstörare :D Har du testat den svarta varianten?

Jag borde ha tagit kort på leksaken som Selma hade sönder häromdagen. Det var en stor mjukis-ananas som lät när man tryckte på den. Efter några minuter lät den inte längre, golvet var fullt med stoppning och så stack det ut ett långt plaströr från den :D

Ja, dom svarta är ännu segare än de röda, ska hålla även för de allra värsta sägs det :)

Det återstår att se, förstår du att det enda hon inte biter sönder är hennes favvoråtta.

En sketen mjukisråtta från IKEA . Men hallåååååå!! :D;)

Senast ändrad:

Det återstår att se, förstår du att det enda hon inte biter sönder är hennes favvoråtta.

En sketen mjukisråtta från IKEA . Men hallåååååå!! :D;)

Den slet lejonet av ett ben på på ca 10 sekunder. men hennes "lillenalle" hon fick första dagen hos mig (dock utahn huvud & med ett ben nowadays och 756 stygn..) lever än :)

Vi gick på stranden häromdagen i solskenet..

.. och så har han lekt groda och tagit sönder boll, lilleman :love:

Hittade en gammal bild som jag tyckte var lite rolig.. Selma var trött och somnade med Lortgrisen i munnen. (Brukar era hundars leksaker också få namn? :D )

grisen.jpg

På tal om leka groda. Min hund har lekt lejon!

7904.jpg

7425.jpg

Jösses så fina och näpna dina damer är!:d

Ginger har roat sig med att styrketräna hela vintern..

För i vår ska det införskaffas vagn att dra, och då är det bra att ha musklat sig säger matte.

Han har breddat sig rejält :)

Kittie satsar stenhårt på annan sorts träning istället

:D

Senast ändrad:

Jag har hittills inte hittat en enda leksak som hon inte har sönder ( förutom hennes Ikearåtta )

IKEARÅTTA!!!
Vad GÖR de sina råttor av? De är ju i princip oförstörbara! De klarar tre (stora) hundar som drar från varsinn ände (en drar i nosen, en i svansen och den tredje hade ett stadigt tag kring magen) - och råttan blev bara lite blöt och en aning tilltufsad.

Underbara. Vilka gulliga bilder. FINNS det nåt sötare än pappisar. Åh, vad jag saknar min lille Tuzzen när jag ser dom.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 357
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 868
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka