pappa blir hund!!

Tibra

Trådstartare
Mja MIN pappa blir ingen hund.
Men i en film!

Det en en pappa som krockar med bilen i ett träd eller nått och dör. Men får ett nytt liv, han blir en hund, en golden tror jag..är inte säker.Detta mins jag från liten och undrar nu vad denna film heter.
Skulle gärna vilja se den igen!:confused: :)

mvh/Linda

Sv: pappa blir hund!!

Jag tror att den heter "Fluke", men jag är inte 100% säker. Jag har också sett den filmen för många år sedan.

Filmen heter Fluke,har den på video.Om det är den du menar.

En av få filmer som jag gråtit till..... Vet inte riktigt varför - men den tog och gick liksom rätt in i mig på nåt sätt. Kan kanske ha viss betydelse av att jag haft hund som liknade (påminde om) hunden i filmen.

Är inte så säker på att jag vill se den igen.

Den filmen är jättebra! Och hunden är så vackert filmad, speciellt vid närbilder av ögon/huvud. Precis som Sony skrev, jag tycker också att den var sorglig. Men jättebra! Går på Tv4 Film

Jo det var nog den då ja läste om den!
Synd att den inte fanns att ladda ner :angel:
Men jag minns att den är otroligt bra och sorlig-rätt gammal vad jag fått för mej.

Nu ska ja springa ner och kolla tv-tidningen om den kommer på tv4-film igen, att ja missa:eek: !!

aaah du får kolla om den går igen då, för den är verkligen bra:) Men går den inte att köpa då?

Mjo men den e dyr.. hittar den bara på cdon.com.. hmm den gick inge mer på tv.n =/

jag har fluke inspelad men kan inte se den sedan 5 år tillbaka.

hunden där var en spitting image av min flat william,tom färgen,den var bara lite mindre.

william dog i chock efter ett hundanfall 00.

på måndag kommer hans släkting,e halvbror u helsyster

kan knappt bärga mig

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 368
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 417
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 845
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar