Pannbandstråden! *inspirationstråd*

ricca

Trådstartare
Kan inte ni visa upp era pannband? Köpta eller hemmagjorda spelar ingen roll.
Jag har kastat runt halva buke för att hitta en vettig pannbandstråd, tyvärr blingas "vanliga" pannband mer än en westernryttare som jag står ut med.
Jag vill ha inspiration till mitt projekt, inte hajtandsmönster hit och hajtandsmönster dit...

Sv: Pannbandstråden! *inspirationstråd*

Kom igen nu hörrni! :mad: Kasta bara upp en bild på pannband eller hela träns, det kan inte vara så svårt!

Men varför bli sur när tråden skapades 9 timmar före ditt KomIgen-svar...?
Dessutom är det söndag och många är ute så här dags.

Men varför bli sur när tråden skapades 9 timmar före ditt KomIgen-svar...?
Dessutom är det söndag och många är ute så här dags.

Jag är inte sur, jag har bara inget bättre för mig än att sitta vid datan just nu :mad:

vet inte vad du menar.. vill du ha bild på vanliga huvudlag?

men alltså jag har ju bara bild på vanliga huvudlag som är köpta.. inget som jag fixat själv.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 340
Senast: Snurrfian
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 545
Senast: Pyrran
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka