Pannbands-tips någon?

Darbhanga

Trådstartare
Jag skulle vilja pimpa mitt dressyrträns lite. Tävlar antingen i blå eller brun kavaj så är ute efter ett Sverigepannband samt ett med bruna swarowski alternativt pärlor eller bling. Tips någon? Helst inte över 500 kr/st.

Sv: Pannbands-tips någon?

Har du inga problem med att beställa utomlands så rekommenderar jag Paarden Bijoux! Snabb leverans plus att du får designa färgkombinationerna själv :) mina två kostade sammanlagt 78,40€ inkl frakten för båda! :)

DSC_0376-600x400.jpg

DSC_0399-600x400.jpg

Jag har också beställt ifrån dom (ger mig inte in på stavningen). Mitt har inte kommit än, men gick på drygt 400 kr med frakt och allt. Ska bli spännande att se hur det ser ut :)

+daredevil

Dom där pannbanden är bara sååå sjukt snygga!! Dumma csn till att vilja ha tillbaka pengar annars hade jag beställt pronto:D.

Det känns som om det borde vara glas för dom priserna :) Eller så har de fantastiska priser på swarovski ;) Men visst är de snygga :)

ja de måste vara de mest prisvärda, någon som vet om det är swarovski eller glas?

Jag skulle tippa på att det är glas med tanke på hur billiga de är, men kan säga att de blingar MER än mina äkta swarovski pannband gör. Glittar omänskligt mycket om dom :love:

Här är en mobilbild som fångade gnistrorna, en molnig/halv solig dag och det glittar såhär :bump:

20130124-163215.jpg

Jag har precis fått ett visst habegär måste jag säga. :love:
Jag som inte skulle handla något...ehum. Undra om jag ska rucka lite på det? ;)

Är det någon mer än jag som inte kan ha svängda pannband eftersom de hamnar alldeles för långt ner? Det är nästan svårt att få tag på raka i butik nu för tiden...

Det här pannbandet är rakt. Han har kort huvud, inte smalt.
Pannband_2_zps4d7c1fce.jpg

Det finns ett svenskt företag där du designar ditt egna pärlpannband. Tror det var ganska prisvärt.

Edit: equus pearl heter det

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: Mia_R
·
Utrustning Min 11-åriga dotter ska vara med och tävla dressyr i klubblaget under våren och hon vill så klart ha en kavaj. Eftersom det här med...
Svar
10
· Visningar
1 582
Senast: tara
·
Övr. Katt Hej, Min kattunge är nu ca 19 veckor och har så klart väldigt mycket energi och behöver aktiveras. Jag går ut med honom flera ggr om...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Rosett
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 060
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix