Pannband!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lady_flash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 4 151
Sv: Pannband!!

Jag har ett pannband som är fodrat med ljusare skinn och har vit dekorsöm. Det är iofs "orginaltillbehör" till tränset, men tycker ändå att det är riktigt snyggt!
hgbridle.jpg

Det är mjukt och bra läder. Fodrat och med fin dekoration på. Ganska tjockt men det passar min hästs storashuvud! :D

Å, vad fin han blev med HG-tränset!! Men hur vågar du ha silverbett när det är mässing på tränset!?? :eek:
:angel:

Tror du inte att jag har försökt att hitta det i mässing?
jag slet mitt hår i desperation innan jag till slut fick ge upp! :crazy:
Men om du vet vart jag kan köpa ett mässingsfärgat oledad mullenmouth så är jag den första att köpa det! ;)

popeye skrev:
Jag har ett pannband som är fodrat med ljusare skinn och har vit dekorsöm. Det är iofs "orginaltillbehör" till tränset, men tycker ändå att det är riktigt snyggt!
hgbridle.jpg

Kär i det där tränset :love:

Har tycärr ingen bild men såg ett JÄTTESNYGGT pannband på sharpman idag. Det var ganska tynnt läder med jättesnygga strassstenar i, fast jag vill inte lägga ut flera hundra på ett pannband..

Vad underbart det med pärlorna var!!! var hittade du det?! måste ha det! haha

haha nee jag tycker inte alla va hemska.. men en hel del av dom faktiskt ;) men det är iaf pannband :p de e enda av dom ja skulle sätta på min häst är väl de guldiga/silvriga med en blomma i mitten på. eller dom med vanlig kedja eller med läder på baksidan och en liiiten kedja på.

haha :crazy:

Men jag hittade dom bilderna på internet.. har inte något av dom pannbanden.

ciliegia skrev:
det här mönstret gjorde jag av sidenband på ett helt vanlig pannband jag hade;
pannbandet.jpg

Hur gör man sån där fläta på pannbandet? Har försökt en lång stund nu och jag får inte till det! Vet att jag lärde mig det nång gång under de tidiga ponnyåren, men det är ju länge sen... :crazy:

Tyvärr har jag ingen bild, men...
Det är ett svart pannband med en silverkedja i form av hjärtan... :love:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024