Pannband (till människa)

kolblakkur

Trådstartare
Eftersom man inte får efterlysa webbshoppar så efterlyser jag klädesmärken som har pannband - till människa. Såg många som hade det i vintras, men fick aldrig tummen ur att åka till hästbutik och kolla. Så tillverkare, så kan jag googla själv ;) :)

Sv: Pannband (till människa)

Jag har från Börjes i Tingsryd. Dock finns den nog inte kvar.. Den fanns på klädavdelningen inne i stora varuhuset, de finns också pannband från Kingsland och Pikeur i rimliga priser nere i hästaffären, tror de finns kvar =)

Kingsland, tycker deras pannband är supersköna :)

Såg de på halv pris på Kvgr igår, så säkert fler som säljer ut 11/12s vinterkollektion billigt nu..

Googla funwear/mössverkstan, inte ett hästmärke men har jättemånga snygga och bra pannband.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 862
Senast: ildiko
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 793
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar