Pannband till kandar

maria_b

Trådstartare
Känns som jag letat massor nu med utan något resultat. Kandar till pannband, går det överhuvudtaget att få tag på? Har ett kandar som passar förutom pannbandet, som är alldeles för litet. Vill köpa pannband som passar till kandar, antingen med "dubbelsydda" ändar/hål eller ett större så alla remmar får plats. I storlek X-full. Är det bara att ge upp?

Sv: Pannband till kandar

Jag har gjort så att jag köpt vanliga pannband och sen lämnat in hos sadelmakare så har dom sytt om den yttre delen så att den passar till kandar och de har jag bara betalt 150 kr för. Supersmidigt!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 082
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama