Panasso & Campari M

B

benet

Panasso & Campari M

Hej! Har ni träffat några avkommor efter någon av dessa hingstar. Vore kul att höra lite hur de ser ut och "beter sig". Tacksam för svar!

Re: Panasso & Campari M

Har sett en efter Panasso- kanonfin!!
Kolsvart, ädel, högrest, bra rörelser. Verkar vettig i humör & temperament men har bara umgåtts med honom i beteshagen så jag kan väl inte riktigt säga 100%. Hade min unghingst på samma bete och Panassoavkomman skötte sig superfint & var lätt att ha med att göra.

Har en kompis som har ett 4-årigt sto efter Campari M, hon är snäll och väldigt lugn. Har tyvärr inte sett henne röra sig så mycket. Men däremot har jag sett en liten video på honom och han rör sig fint.

Vi har en 3-åring hemma efter Panasso. Jättetrevlig och fick höga poäng på fölchampionat (998888). Han är lätt att ha och göra med. Förstår fort och är nyfiken och arbetsvillig. Men han gillar att hälsa på folk lite så där kärvänligt med tandsebissingarna och det går bara inte att få bort :devil:

Kreles ägare har ett 3-årigt sto e Campari M
cosima_trav.jpg

Hon är snäll, men har haft en "testperiod" och varit allmänt jobbig.
Hon är löshoppad ett par gånger och hon hoppar som en katt!
Hon är inte sutten på än eftersom hon är ganska outvecklad i kroppen, ser yngre ut än 3 år, som 2 ungefär.

(läs mer om henne på www.malmhult.has.it Cosima)

Liknande trådar

Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 292
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka