Pälsglans vill ha en superglasnig päls!

Förutom att fodra rätt och rykta mycket så hjälper det till om man efter rykten torkar av hästen med en trasa av siden.
Ett gammalt gammalt knep.

Jag använder bara pälsglans i man och svans. Har två islandshästar. En är svart och har lång päls på vintern. Alltid lite grådaskig då. Går inte direkt att rykta då heller då pälsen är så lång. På sommaren nu när hon fällt av är hon blank och fin i sig själv.
Den andra är rödblack och får inte samma glans i pälsen som den svarta. Upplever att hennes färg gör sig lite mattare i typen och tror hon är svår att få riktigt glansig. Hon är i sig renare än den svarta som alltid rullar sig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är född med ett beckenfel; beckenbenet vrider sig succesivt så att det tippas framåt. Till följd av detta dras också ryggraden ihop...
2
Svar
32
· Visningar
4 344
Senast: Liten
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 002
Senast: Araminta
·
Ridning Training and ridning the barrockhorses part 1 heter den. Den visar hur man börjar med barrockhästen. Vi ser Olivero Nuno (osäker på...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 271
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka