Pälsglans till Nordsvensk...

Sv: Pälsglans till Nordsvensk...

Kanske inte behöver vara fel på pälsglanset, utan det kan ju vara så att olika pälsglans funkar olika bra på olika hästar :)

Sv: Pälsglans till Nordsvensk...

jag använder absorbine show sheen på min kallblodstravare. hon har en svans som är MINST tre gånger så tjock som mitt halvblod har, allt krullar ihop sig i dreds och behöver gås igenom helst två gånger om dagen. med glansspray en gång om dagen eller varannan.
jag har uppleft den som jätte bra och den luktar gott också, som tuggumit jenka :d jag köpte en ny idag och köpte min första för två månader sedan. så jag är nöjd med den!

här är en bild på den, kostar 149 kr för 946ml på eko
7121.jpg

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
784
Senast: Oknytt
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 532
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Hermelin
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka