Pälsglans till Nordsvensk...

Sv: Pälsglans till Nordsvensk...

Kanske inte behöver vara fel på pälsglanset, utan det kan ju vara så att olika pälsglans funkar olika bra på olika hästar :)

Sv: Pälsglans till Nordsvensk...

jag använder absorbine show sheen på min kallblodstravare. hon har en svans som är MINST tre gånger så tjock som mitt halvblod har, allt krullar ihop sig i dreds och behöver gås igenom helst två gånger om dagen. med glansspray en gång om dagen eller varannan.
jag har uppleft den som jätte bra och den luktar gott också, som tuggumit jenka :d jag köpte en ny idag och köpte min första för två månader sedan. så jag är nöjd med den!

här är en bild på den, kostar 149 kr för 946ml på eko
7121.jpg

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
429
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
16 303
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V