Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har haft en rottis som fällde otroligt mycket, den värsta päls jag någonsin varit med om! Jag hade rottishår i möblerna flera år efter att jag hade tagit bort henne...
Vår tjej bytte ut valpfällen vid den åldern, nu har hon återgått till att fälla ytterst lite, så lite att det inte märks bland katthåren ;-) Svärmors hane fäller mer, men har även hudproblem och eksem, jag vet inte om det är orsaken.
Rottisen fäller rejält. Tikarna fäller mest vid löpning. Men de fäller nog 2 gånger per år. Då är det mycke päls.
Jag har gjort som med hästarna . Jag har gett till skott på B vitaminer. Då blev hon kanon fin efter fällning.
I dag badade jag henne löp slut. Hon fällde inget i duschen nu.
Ekonomi & Juridik Som sagt för min del är viktigaste biten veterinär vården är. Dunstan krånglar för öånga med ersättning medan folksam även ersätter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.