Pälsen verkar inte växa något

JosseMandy

Trådstartare
Mandy fick ta blodprov för lite mer än två månader sedan och pälsen har ännu inte kommit tillbaka på det rakade stället. Normalt sett brukar det komma stubb som döljer huden på bara några dagar, upp mot någon vecka, men den här gången ser hon fortfarande nyrakad ut.

Någon som vet om det är normalt eller är det dags för ett veterinärbesök igen?

Allt beror på när hunden var i fällning senast. ibland går det jättesnabbt att få tillbaka päls - ibland dröjer det evigheter :)
Vet när min ena hund blev rakad på magen för två höstar sedan för ultraljud. Hon hade precis satt färdigt vinterpälsen, så hon hade naken mage ända till våren :arghh:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 262
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 642
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka