Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud vad fin! Ha gärna mig i åtanke om du säljer frön från den där sen varesig du korspollinerar eller inteMin favvofröis hade växt sig hög som ett torn, så jag tog och kapade den i fyra delar. Två sattes i jord, och toppen som är lite ful pga. knopp får sitta såhär, så får vi se om det funkar. Den var lätt att rota när den kom till mig så jag har hopp.
Funderar på att testa att korspollinera lite men vet inte om någon annan kul sort har knopp. Vet att Andromeda och Riverwalk har, men det känns inte rätt. Kiwano kanske...
R'hllor, Lord of Light, bathe this savage creature in your cleansing fireTagen på bar gärning!
Visa bifogad fil 71685
Palettbladen jag planterat i marken trivs bra ändå, förutom att de blir lite smaskade på då.
Absolut! Det blir nog ingen korspollinering, för efter en inventering har jag ingen annan sort som knoppar som jag vill korsa med utan jag avvaktar och ser om knoppen överlever denna bryska behandling.Men herregud vad fin! Ha gärna mig i åtanke om du säljer frön från den där sen varesig du korspollinerar eller inte
Hejja AartiMin Aarti-pinne gör en stark comeback medan vi får säga RIP till min Havanna-fröis som ruttnade efter sitt bad. Kommer inte våga vattenbada några köpta igen, även om de ska vara obehandlade. Den var så fin
Visa bifogad fil 71719
La du fröna uppepå jorden när du sådde? Jag har endast testat att så på bomullspad tidigare vilket gick helt skitdåligt då den torkade ut så himla fort trots att den var täckt.Måste visa min skitfula setup Köpte två skrivbordslampor i fyndhörnan på Ikea. Den ena visade sig vara felmärkt och saknade fäste så den returnerades och jag har märkt att fröna grott lite sämre på ena sidan där ljuset inte nått fram riktigt.
Igår dök det upp en annons, en golvlampa som skänktes för att den gått av på mitten, men fungerade. Och ptja, den enes död är den andres fröbelysning
Hittills har jag 74 fröer som grott av 84 möjliga så alldeles oavsett är jag hur nöjd som helst!
Tycker de är så himla fina. Att bladen är så fläckiga förhöjer intrycket
De ligger ovanpå ja Duschar de med blomspruta morgon och kväll och har de i drivhusen för att bevara fukten. Funkar klockrent hittills iaf, vi får väl se när mina blommördartendenser slår till dockLa du fröna uppepå jorden när du sådde? Jag har endast testat att så på bomullspad tidigare vilket gick helt skitdåligt då den torkade ut så himla fort trots att den var täckt.
Den var väldigt fin, fattade jag rätt att den är en fröis? Om så, vem är förälder?Jag har invaderat killens lägenhet med lite sticklingar, inga fancy färger men gratis är gott. Tanken var först att de skulle sitta där i karantän men han tycker att det är mysigt (även om det är jag som vattnar) så de blir nog kvar. Visa bifogad fil 71725
Fin station! Är det torvbriketter de står i?