Ååh! Det är så kul (och sött!) så fort de får lite färg!Visa bifogad fil 65661
En som fått lite färg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååh! Det är så kul (och sött!) så fort de får lite färg!Visa bifogad fil 65661
En som fått lite färg
Såg en till senare som också fått färgÅåh! Det är så kul (och sött!) så fort de får lite färg!
Visa bifogad fil 65661
En som fått lite färg
Någon månadHur lång tid tog det innan den började få färg?
Någon månad
Samma här! Jag vill veta vad det blir nuuuuu!!!Ok, då får jag vänta ett tag till. Mina såddes för 2 veckor sen och tittade upp för en vecka sen. Otålig!! Jag har sått en påse Giant Exhibition mix så jag är otroligt nyfiken på vilka jag fått!
TålamodSamma här! Jag vill veta vad det blir nuuuuu!!!
Springer och kollar fröisarna stup i kvarten och blir frustrerad över att de inte växer från ena timmen till den andra..
Samma här! Jag vill veta vad det blir nuuuuu!!!
Springer och kollar fröisarna stup i kvarten och blir frustrerad över att de inte växer från ena timmen till den andra..
Gör också det, står och tittar på dem, vänder på dem ifall de växt för mkt mot lampan, studerar noooooga om där är någon färg som dyker upp, glad att jag har 4 olika frösådder så de är i olika stadier iaf.Jag gör likadant!! De växer ju extremt lite per dag!
Gör också det, står och tittar på dem, vänder på dem ifall de växt för mkt mot lampan, studerar noooooga om där är någon färg som dyker upp, glad att jag har 4 olika frösådder så de är i olika stadier iaf.
Har satt en del palettbladsfrön idag men jag är lite osäker på om det är lite kallt ännu, bor ändå i Västerbotten. Har köpt en växtgrej som blir som ett litet växthus och odlingarna står i söderfönster så det blir ju rätt varmt dagtid när solen ligger på. Dock kan det ju fortfarande bli riktigt kallt här nattetid.. Nåväl! Första gången jag försöker så förväntar mig ingenting.
Köpte faktiskt lite nya frön idag ifall de första inte tar sig.