Haha, Neej det går inte!Tålamod![]()

Jaa!! Min ljustimer har gått sönder, annars är min strategi att inte gå in i det rummet överhuvudtaget de flesta dagarnaJag gör likadant!! De växer ju extremt lite per dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, Neej det går inte!Tålamod![]()
Jaa!! Min ljustimer har gått sönder, annars är min strategi att inte gå in i det rummet överhuvudtaget de flesta dagarnaJag gör likadant!! De växer ju extremt lite per dag!
Jag fick tag i exakt denna!![]()
Sjukt snygg! Hade varit kul om man kunde få tag i ngt liknande.
Sicken trevlig färg
Vissa av mina har helt stannat upp de med! Jag fattar inte varför men tänker att de kanske fokuserar mer på att sätta rötter än att växa uppåt?Mina växer inte längre så det syns. De har kommit upp. Några är lite större än andra. Men det händer inget! Några av de större (men fortfarande pyttesmå!!) är lite mörkare än övriga. Jag vet inte om det är deras riktiga färg eller om de håller på att dö..
Vissa av mina har helt stannat upp de med! Jag fattar inte varför men tänker att de kanske fokuserar mer på att sätta rötter än att växa uppåt?
Ta i med hård handskarna och klippt ned dem rejält?Jag måste göra något åt mina palettblad som i vanlig ordning skenar. Men varje gång jag klipper av typ topparna och planterar om så växer de också som ogräs och skenar iväg. Vad ska jag göra med dem?
Jag skulle nog spara topparna och slänga plantan!
Jag brukar spara toppar, som reserv ifall något annat dör. Det brukar vara antingen skena eller döJag skulle nog spara topparna och slänga plantan!
Palettblad ska toppas, ofta. (Det är självklart frivilligt) Då blir de buskiga och inte bara långa och rangliga.Jag brukar spara toppar, som reserv ifall något annat dör. Det brukar vara antingen skena eller dö![]()