T
Tess82
Vi har våra hästar på ett nytt bete som ligger en bit från en liten väg. Igår när jag var upp till dem så märkte jag att de hade sprungit sig svettiga av någon anledning. Insekter var det lugnt med så jag tänkte väl att de blivit skrämda av något. Gick sedan vidare och skulle fylla på vatten. Då märker jag att saltstenen är borta ?!?! står och kliar mig i huvudet en stund och sen ser jag att den ligger på en sten längre upp i hagen. Jag ringer till en tjej som äger en av hästarna och frågar om det är hon som lagt den där, men nej. När jag kom till hästarna så kom det en liten tjej fram till hagen och såg allmänt oskyldig ut. Hon tyckte hästarna var så vackra och frågade om hon fick rida någon dag. Visst sa jag och tänkte inte mer på det. När hon hade gått och jag upptäckte saltstenen mm. började jag fundera på om hon varit in i hagen. Det hela känns lite skumt faktiskt. Man vill ju inte att det händer en olycka tex att hon får en spark eller något.
Ska man sätta upp en skylt eller hur gör man? Har inte haft påhälsning i hagen förr
Ska man sätta upp en skylt eller hur gör man? Har inte haft påhälsning i hagen förr