Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: pad

Jag hade skrivit ett svar och hänvisat till en hemsida men tydligen har det inlägget raderats av ngn märklig anledning.

Det är thermografiska mätinstrument som används, de illustrerar vid dator exakt vart trycket hamnar och vilken grad av tryck, och hur trycket förändras under olika förhållanden. Ridsport hade en rejält artikel om paddar och resultaten av mätningar/undersökningar för ngra månader sedan.

Jag hade skrivit ett svar och hänvisat till en hemsida men tydligen har det inlägget raderats av ngn märklig anledning.

Det är thermografiska mätinstrument som används, Ridsport hade en rejält artikel om paddar och resultaten av mätningar/undersökningar för ngra månader sedan.

Inte speciellt märkligt eftersom länken gick till en människa som tar betalt för sina tjänster...

/B_A_L, moderatorn

Men herregud. Vad är skillnaden mot vilken annan hemsida som helst, som det länkas till här varje dag. Länken var ju dessutom ett svar på en förfrågan att styrka med en källhänvisning vilken typ av instrument som används. Det här forumet är så okonsekvent med sina "regler" att det är sanslöst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något vettigt alternativ till bomull (tussar, pads osv) när man ska badda t.ex huden med någon vätska? Bomullsproduktion är ju...
Svar
5
· Visningar
467
Senast: MiniLi
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Fiorano
·
Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
702
Senast: Snövit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka