Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså dom är ju sååå duktiga! Fattar inte hur båda paren (eller generellt) kan sitta på så otroligt mycket kunskap om så märkliga saker
Men riktigt roligt ikväll tycker jag
Dom två bästa tvåorna går ju vidare och möter varandra så oavsett vad för poäng tvåan i nästa grupp får är ju Jossan och Joar vidare eftersom dom är bättre än tvåorna i första gruppenHur kan Christian konstatera att båda lagen går vidare från gruppspelet när sista gruppen inte varit än? Förstår att det är väldigt sannolikt att Jossan och Joar går vidare, då de hade sjukt bra poäng, men det kan väl inte vara säkert förrän alla matcher varit?
Johan III var nog en av de få kunskaper jag minns från historielektionernaJa alltså Johans och Josefins resonemang om Gustav Vasas söner var ju minst sagt något utöver det vanliga!
Och jag som var så nöjd med att jag kunde Johan III
Nä men Soul man trodde jag alla kundeJag tog Ludvika på Damernas Värld (DV) eller, jag fattade att det var i de trakterna, men inte exakt förrän då.
Men mycket bra program! Fast jag tyckte att musikfrågorna var omöjliga.
Min sambo tog det på tian så fort tåget började rulla, på typ 1 sekund haha. Nån gång ska man ha tur.Jag tog Ludvika på Damernas Värld (DV) eller, jag fattade att det var i de trakterna, men inte exakt förrän då.
Men mycket bra program! Fast jag tyckte att musikfrågorna var omöjliga.
Aha, trodde det var den bästa tvåan totalt som gick vidareDom två bästa tvåorna går ju vidare och möter varandra så oavsett vad för poäng tvåan i nästa grupp får är ju Jossan och Joar vidare eftersom dom är bättre än tvåorna i första gruppen
Tror dom möts, men jag har kanske missuppfattatAha, trodde det var den bästa tvåan totalt som gick vidare