Ja!Är ni taggade inför morgondagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Är ni taggade inför morgondagen?
Det är som typ villen sport/turnering som helst.Någon som vill förklara för en nybörjare hur det går till med grupperna? Har bara sett sporadiskt förr så aldrig fattat
Det är som typ villen sport/turnering som helst.
Tre grupper med tre lag i varje.
Först kör dom grupp ett där alla möter alla. Sen likadant med grupp två och tre.
Vinnaren i varbe grupp (med flest segrar eller sammanlagt högst poäng om alla har lika många segrar) går direkt vidare till semifinal.
Sen kommer de två bästa tvåorna görs upp om vem som får den fjärde semifinalplatsen (om jag kommer ihåg rätt!).
Så semifinal 1 är mellan gruppvinnarna i grupp 1 och 2
Semifinal två är mellan gruppvinnare i grupp tre och den som blev bäst av tvåorna.
Vinnarna i respektive final går såklart ill final
Tror jag fick allt rätt nu
Blev det lite mer begripligt?
Jag tycker att det är fantastiskt att Jesper Rönndahl ska vara med igen! Även om Elisabeth kan vara lite traggig så är de ett kul par.
Saknar Kalle Lind... och hade velat ha med Peter Apelgren igen, gärna med Anna.
Absolut taggad! Ska hem till vänner för På Spåret-, rödvin- och brädspelskväll
Om jag är! I år är året min partner ska invigas i På Spåret-magin, så jag hoppas på ett hejdundrande premiäravsnitt. Synd bara att Kristian Luuk måste vara med varje gång, jag vänjer mig aldrig vid honomÄr ni taggade inför morgondagen?
Jag är så sur! Min sambo är på julfest och vill att vi ska titta på På Spåret ihop - IMORGON!
Och som den dumsnälla person jag är, så tillmötesgår jag den önskningen Så jag får försöka hålla mig borta från allt som kan förstöra stämningen (vilket jag är sååå bra på, står det spoiler så klickar jag liksom )
Tror jag också älskar honom!Jag tror att Jesper är en av de få som funkar med henne
Alltså, jag blir imponerad över deltagarna. Själv hade jag inte fått många poäng ikväll.
Jag tog det på 10p tack vare att jag kopplade Battery park! Orimligt stolt! Sambon klarade Falkenberg ganska tidigt, och förvånade mig genom att kunna turtlarna! Vi kompletterar varandra men står oss inte direkt i konkurrensen nJa men eller hur?! Hur smarta är inte de här människorna?
Man är ju lycklig om man löser 3 frågor.
I kväll är jag apstolt över att jag klippte New York på 8p (tack vare att jag såg alla kassa 80-talsfilmer som tonåring )
I kväll är jag apstolt över att jag klippte New York på 8p (tack vare att jag såg alla kassa 80-talsfilmer som tonåring )