Alltså Josefin och Johar Hur fantastiska som helst tycker jag!
Jag älskar dem! Hoppas de vinner alltihop!
Gällande dagens avsnitt är jag mest nöjd att det ÄNTLIGEN kom en Håkanlåt så jag kunde en musikfråga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Josefin och Johar Hur fantastiska som helst tycker jag!
De är fantastiska!Jag älskar dem! Hoppas de vinner alltihop!
Gällande dagens avsnitt är jag mest nöjd att det ÄNTLIGEN kom en Håkanlåt så jag kunde en musikfråga.
Det hoppas jag med! Så roliga och bra!Jag älskar dem! Hoppas de vinner alltihop!
Han är i alla fall underhållande och kan komma med kreativa idéer/gissningar istället för att fundera i evigheter på nåt han ändå inte kan. Det uppskattar jag!Johan såg några sekunder att verkligen lessna på sin burpartner. Hon är märkligt oallmänbildad. Fast han är ju inte mycket bättre.
Rätt personer vann tycker jag. Jag tycker Malou och Sigge är så tråkiga.
Ganska lätt idag! Räknar inte poäng, dock. Gillar inte Malou och Sigge, de är rätt ocharmiga.
Jag räknar bara för att jag kör med appen, annars tappar jag alltid räkningen vid typ sju poäng
Håller verkligen med!Rätt personer vann tycker jag. Jag tycker Malou och Sigge är så tråkiga.
Jag med! Så himla tråkigt tycker jag, jag gillar verkligen Ankan. Men det kändes som ett rått dåligt par generellt - dom liksom kompletterar inte varandraHade trott att Ankan skulle ha bättre koll...