Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De verkar iaf inte lika snabba som NestléUndrar hur lång tid det kommer att ta innan producenten för något av programmen hör av sig och undrar om jag kan vara med i ett särskilt program med tema "vanföreställningar".
Undrar hur lång tid det kommer att ta innan producenten för något av programmen hör av sig och undrar om jag kan vara med i ett särskilt program med tema "vanföreställningar".
De verkar iaf inte lika snabba som Nestlé
De verkar iaf inte lika snabba som Nestlé
Jag tänker "outsiders". Det vore nåt det!
Förklara g e n a s t för tant!
Jaha, vad tyckte ni om dagens premiär?
Jag kände mig rätt nollställd till den faktiskt och tyckte det var ett rätt slätstruket avsnitt (förutom när Fredrik blev rättad angående Milano dårå) och är inte alls sådär imponerad av listan. Vad skulle det vara bra för liksom?!
Samtliga tävlanden kändes rätt okej men ja, fick liksom inget grepp om dem. Men det var ju verkligen ingen dålig omgång sett till poäng och kunnande, men jag hoppas båda paren blir personligare och mer engagerande tills nästa gång vi får se dem.
Och First aid kit - vilka röster! Jag tycker iofs alltid om dem, men kul att se dem i en annan miljö med lite annan musik. Så imponerad
Haha taskigt alltså! Tänk om ni hade stå ute och vinkat (så som en väl alltid gör när ett tåg drar förbi om en bor på landet )Jäkla förstaklass som drog i bromsen på väg till Stenungsund. 2 km till och vårat hus hade svichat förbi i rutan