R
Raderad medlem 94602
Bara jag som har svårt för Ankan? Ser inte fram emot avsnittet med honom.
För övrigt är jag nöjd om jag tar en resa och en fråga på nåt resmål .
Ja. Det är bara du
Voff/Ankanfan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som har svårt för Ankan? Ser inte fram emot avsnittet med honom.
För övrigt är jag nöjd om jag tar en resa och en fråga på nåt resmål .
Ja. Det är bara du
Voff/Ankanfan
Ja men eller hur?! Hur smarta är inte de här människorna?
Man är ju lycklig om man löser 3 frågor.
I kväll är jag apstolt över att jag klippte New York på 8p (tack vare att jag såg alla kassa 80-talsfilmer som tonåring )
Jag kunde Dirty dancing och rockefeller visste jag, men trodde inte att det var ett efternamn.
Ja, blev en hel del gissningar för min del den här omgången, känner jag. Dirty Dancing har jag aldrig sett, men gissade rätt där.Ja de kunde jag med. Samt en fråga på vardera musikdelarna. Fast det kändes mer som tur och träff
Precis, jag tog också den, men hade inte en susning om att Carl-Johan Vallgren var från FalkenbergJag fattade referensen till Den vidunderliga kärlekens historia, men fick inte ihop det med Falkenberg innan Skrea strand.
Vad tyckte ni om dagens avsnitt?
Jag tyckte det var rätt trist idag, Samuel och Ebba var fortfarande rätt torra så himla trist att inte Kjell och Eric inte vann!
Tråkig musik dessutom Så äh, inget vidare avsnitt för mig idag.
Jag kunde nog ingenting tror jag Tycker det var för svårt! Och inte superkul par hellerVad tyckte ni om dagens avsnitt?
Jag tyckte det var rätt trist idag, Samuel och Ebba var fortfarande rätt torra så himla trist att inte Kjell och Eric inte vann!
Tråkig musik dessutom Så äh, inget vidare avsnitt för mig idag.