på söndag är de fölmönstring..

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LadySara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 284

LadySara

Trådstartare
ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på mönstringen iår?? eller kanske redan har visat??

Vi ska visa våra två busfrön 14 september på Grevagården. Det ena stofölet är 5 månader e. Electro - Looping och ser urläcker ut och medans den andra tjejen är 3 månader e. Saigon - Master och tyvärr inte riktigt lika fin i kroppen just nu. Men det sak bli spännande att få höra kritiken och se vilka poäng de får.

Ylva

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 832
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
618
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 439
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA