På jakt efter bestick

zassoo

Trådstartare
Det tycks vara väldigt svårt att hitta bestick som både jag och sambon gillar. Vi har nämligen lite krav på utformningen, dessutom ska de ju helst inte vara jättefula :p

Jag vill ha knivar som inte är för tunga i skaftet, ej heller för smala men "mellan" :angel: Sambon vill att gafflarna ska ha långa "spetsar". Dessa ska då vara i samma serie. Skedar har vi inte så höga krav på ;)

Har ni några tips? Helst inget man måste vara miljonär för att köpa :p

Sv: På jakt efter bestick

Jag hade liknande krav när jag letade efter bestick, plus att jag ville ha likadana smörgåsbestick så jag fastnade för serien Ulrika från Anders Petter. Ganska lagom prisnivå och jag lyckades dessutom köpa dem för halva priset. De är lite gammaldags i designen vilket passar mig bra, men viktigast är att de är sköna att hålla i och att äta med. :)

Sv: På jakt efter bestick

Tack för tipset, de såg helt okej ut! Ska försöka åka iväg till en större Cervera-butik och känna lite. :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 239
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 951
Senast: valpköpare
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar